10£ÖR£

134 75 32
                                    


Yeni bölüm geldi a dostlar💃🏼

Hepinize iyi okumalar dilerim🌺


Dudaklarımız ayrıldığında Erkan'ın üzerinde olduğumu farkettim.

Şaşkınlıkla yakında olan yüzlerimizi inceledikten sonra hemen ayağa kalktım.

Nedenini bilmiyordum ama gözlerimden yaşlar boşalmaya başlamıştı.

Erkan'da yataktan kalkıp bana yaklaştı. Göz yaşlarımı silerek yüzümü yüzüne çevirdi.

"Deli kız, yine ne saçmalıyorsun?"

Ağlayan sesimle "Kardeşimle yattın değil mi?" diye bağırdım daha demin öpüştüğümüzü yok sayarak.

Ukala bir şekilde güldü.

"Küstah birde gülüyor! Selin nerde?"

Dudaklarını bilmiyorum anlamında büzdü.
"Odasındadır."

"Burası... Bir saniye burası bizim oda değil mi?"

Tekrardan güldü. "Sence?"

Ellerimle yüzümü kapattım. "Ben... ben yani kusura bakma." diyebildim.

"Benimle öpüşmek için böyle küçük oyunlara gerek yok." dedi hala gülümseyen yüzüyle.

Ağlamaktan akan burnumu çekip çatık kaşlarımın altından Erkan'a baktım.

"Dudağın kıymetli dudağıma değdiği için gidip deterjanlıyacağım, mikrop."

"Hadi o zaman çok durmadan hemen deterjanlamaya koş." dedi odaya girdiğimde kapattığım kapıyı göstererek.

"Bir, ben istediğim zaman istediğim yerden istediğim şekilde çıkarım. İki, bundan sonra adap ve edep kuralları gereğince mahrem olan odanın kapısını kapalı tut. Ve son olarak üç,  senin için zor olucak ama beni öptüğünü zihninden ilelebet sil."

Kaşlarını şaşkınlıkla havaya kaldırdı. "Ben mi seni öptüm?"

Omuzlarımı silkerek "Kısmen." dedim.

"Üzerime çullandın bu durumda sen beni öpmüş oluyorsun."

"Karşılık vermeseydin!"

"Öptüğünü kabul ediyorsun yani?"

Açtığım ağızım kapanmıştı. Ne kadar sinir bozucuydu!

"Ben seni öpmedim Erkan!"

"Bende seni öpmedim Helin!"

"İyi." diye bağırarak odadan çıktım.

Elim istemsiz dudağıma gitmişti.

Erkanla öpüşmüştük. Bunu düşündükçe kendimi bulutların üzerinde hissediyordum. Bir yanlışa sürüklendiğinin farkındaydım ama kaderin küçük oyunlarındanda kaçamıyordum.

Asansöre doğru yürürken yanımda Burak bitmişti. "Helin." diye seslenmesi korkmama sebebiyet verdi.

"Ne sinsi sinsi geliyorsun Burak?"

Özgür RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin