Merhabalar sevgili okurlar🌺Bölüm uzunluklarında çok zorlanıyorum sizce kısa mı yoksa ideal mi? Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim.
İyi okumalar🌺
Multi;Helin
"Ben farklı değilim, sizin bakış açınız aynı."
Arkamdan yavaş adımlarla gelen Erkan "Ben de sana aşık değilim zaten." dedi.
Gözyaşlarımı durdurmayı başarmıştım. Bu zamana kadar hiçbir erkek için ağlamamıştım ve bu saatten sonrada ağlamaya hiç niyetim yoktu.
Her zamanki küstah gülüşümü yüzüme yerleştirip arkamdaki Erkan'a baktım.
"Biliyor musun? Bana aşık olacaksın."
"Hadi ya? Biz bunu sen ayılınca mı konuşsak, çünkü sağlıklı düşünemiyorsun."
Bir taksiyi durdurmuştu. "Ben sarhoş olmam." diyerek durdurduğu taksiye bindim.
"Ve kendim gidebilirim.""Ona şüphem yok ama Burak'tan arabamı alıcam." oda yanıma binmişti.
Taksiciye evi söyledikten sonra gözlerim kapanmaya başlıyordu. En sonunda göz kapaklarıma yenik düşerek uyku moduna girmiştim. Kafam ise istemsiz Erkan'ın omzuna düşmüştü.
Bebek gibi uykumdan sonra Erkan'ın karizmatik sesiyle gözlerimi araladım. Yanağıma küçük küçük vurarak "Hadi Helin geldik." diyordu.
Uyandığımda gözlerimi ovuşturarak "Döverek uyandırsaydın." dedim.
Cevap vermeyip arabadan inmişti.
Bende arkasından indiğimde Erkan'ın arabasının önünde Burak sevimsizi vardı.Burak'a kaşlarımı çatıp baktıktan sonra apartmana girmiştim.
Kapıyı çaldığımda sinirle kapıyı açan annemle karşılaşmam afallamama sebep oldu. Çok fazla da gecikmemiştim bu sinir neydi?
Beklemediğim bir şekilde kolumdan tutarak salona sürüklendim. Selin ise her zamanki koltuğumuzda oturmuş korkulu gözlerle bana bakıyordu.
"Kızlarım size ne oldu?" diye sordum.
Annem beklemediğim bir hareketle yüzüme ağır bir tokat atmıştı. Tokatla beraber kafam sağa doru gitmişti. Elimle yanağımı tutarken yediğim tokatın sebebini anlamak adına anneme bakıyordum.
"Bir tek evimize adamlar getirmediğin kalmıştı o da oldu." diyerek bağıran annemin titremesi beni de endişelendirmişti.
Selin araya girerek "Zaza gelmiş." dedi.
"Zaza, tabi zazamız eksikti ya hayatımızda." Kafasını sallayıp bir o yana bir bu yana yürüyordu.
"Bir şey yaptı mı sana?" olayı anlamaya çalıştıkça sinirleniyordum.
"Hiçbir şey yapmadı yavrum." dedi kinayeli sesiyle.
"Geldi seni sordu olmadığını söylediğimde zorla içeri girip evi aradı. Sonra 'Anne yarın kızını istemeye gelicez' dedi. 'Sevgilisiyle de yarına kadar ayrılır ayrılır, ayrılmazsa da ikisine de sıkarım' dedi. Çıkmadan da 'Aynı şekilde yarın sen de kızını vermezsen kusura bakma anne' diyerekte çıktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Chick-LitSırf özgürlüğü elinden gitmesin diye onca yıl kimseye aşık olmamıştı. Çünkü biliyordu ki aşk, esaretten ibaretti. Özgürlüğünü elinden alıcak adama günden güne bağlanırken ikizininde ondan farksız olduğunu gördü. Bu sefer hayat özgürlüğünü kısıtlamış...