Yeni bölümle sizlerleyim🙋🏼 Biraz fazla konuşacağım için şimdiden affola.
İlk önce yeni kapak hakkınızdaki görüşleri merak ediyorum. O kadar değiştirdikten sonra bunda karar kıldım. İçime sindiği için değiştirmeyi şuanlık düşünmüyorum.
Size birde kitap önerim olacak @ygmrysmn hesabındaki 'Çöküş' adlı kitap isteyen okuma listemden de bulabilir. Ben severek okuyorum belki sizlerde seversiniz.
Son olarakta bundan sonra bölümler geçikebilir. Tatile gideceğim için internet sorunu yaşayacağımı ve belkide bölüm yazmaya vaktim olmayacak. Bunun için çok üzgünüm, umarım sizleri kaybetmem.
Daha fazla uzatmadan size iyi okumalar dilerim🌺
Erkan kulağıma "Ne yapıyorsun?" diye fısıldadı. Kalbimdeki silahla cevap verecek bir halim yoktu.
Zaza'da kalbimdeki silahı geri çekmeye çalışıyordu ama iki elimle öyle bir sarılmıştım ki, alması çok zordu.
"Ya bana şuanda sıkarsın ya da bizi rahat bırakırsın."
Pis bir gülüşü yüzüne yerleştirdi.
"Blöf yaptığını anlayacak kadar seni iyi tanıyorum. Kendini o kadar çok seviyorsun ki kimse için silahın önüne atlamazsın."Gözlerimi kocaman açtım. "Bak, atladım."
"Çekil güzelim, kazayla sana bir zarar vermek istemiyorum."
Erkanda Zazayı destekler bir tavırla "Çekil Helin." dedi.
"Çekilmeyeceğim. Erkan'a zarar vermene izin vermem." titreyen sesimle derin bir nefes aldım.
"Çünkü, onu..." Zaza, cümlemi bitirmeme fırsat vermeden boşta kalan eliyle silahla beraber beni kendine çekmişti. Bu sefer silah onun ellerindeydi.
Sırtım Zaza'nın gövdesine dayalı kolunu boğazıma getirerek başıma silahı dayadı.
"Sakın bana başkasını sevdiğini söyleme! O zaman asla acımam."
Silahı başımdan çekip havaya iki el ateş etti. Silahın kulağı sağır eden sesini biraz azaltmak için ellerimi kulağıma götürmüştüm.Erkanda belinden bir silah çıkarmıştı. Doğrusu şaşırmıştım. Bu yakışıklının silahla ne işi olurdu?
"Konuşarak halledebilirdik ama bunu sen istedin." dedi Erkan.
Zaza yine güldü.
"Burdan birimizden biri sağ çıkamayacak."
"Umarım o kişi sen olursun Zaza." dedim.
"Deme öyle, üzüyorsun beni güzelim."
Erkan'a baktığımda sinirlenmişe benziyordu.
"Helini hemen bırakıyorsun!"
"Komik çocukmuşsun." diyerek kahkaha attı.
Bende Zaza'nın elinden kurtulmanın bir yolunu ararken aklıma gelen ilk şeyi hiç düşünmeden uygulamaya geçtim.
Önünde durduğum için ayağımla hassas bölgesine ayağımın tersiyle tüm gücümle vurdum. Elindeki silah yere düşerek orasını tutuyordu. Kendiside benden bir kaç adım geriye düşmüştü.
Elinden kurtulduğumda Erkan'ın yanına koştum. Yanına geldiğimde hiç beklemeden elimden tutup beraber otoparkın çıkışına koşuyorduk ki...
Silah sesini duyup Erkan dizlerinin üzerine düşene kadar. Bacağından vurulmuştu.
Arkama baktığımda Zaza yerde, elinde silah bize bakıyordu.
"Erkan, iyi misin?" dişlerini tüm gücüyle sıktığını gerilmiş çene hatlarından anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
ChickLitSırf özgürlüğü elinden gitmesin diye onca yıl kimseye aşık olmamıştı. Çünkü biliyordu ki aşk, esaretten ibaretti. Özgürlüğünü elinden alıcak adama günden güne bağlanırken ikizininde ondan farksız olduğunu gördü. Bu sefer hayat özgürlüğünü kısıtlamış...