Merhaba güzel ve yakışıklı okuyucular.
Bu bölümden itibaren her bölüm sonu bölümle ilgili soru olacaktır.
Cevaplarınızı merakla bekliyorum.
İyi okumalar🌸
Multi;Selin.
Erkan'ın sırtını Zazanın olduğu tarafa çevirerek kendimi o büyük cüssesinin arkasında saklıyordum. Omuzunun arkasından arkaya bakarken Zaza'dan eser yoktu.
Erkan yaptıklarımı anlamaya çalışırcasına yüzüme baktı.
Gülümseyerek "Külkedisi saat 12 olmadan eve gitmeli," dedim ve ekledim "Selin'e Zaza'nın burda olduğunu ve gittiğimi söyle, umarım tekrardan görüşürüz."
Göz kırparak Erkan'dan uzaklaştım ve hızlıca düğünün çıkışına doğru yürüdüm.Aynı zamanda da etrafımı kolaçan etmeyi eksik etmiyordum. Tam çıkarken uzaktan o tanıdık yüzü gördüm.
Zazayla gözlerimiz birbirine değmişti. Uzakta olmasından cesaret alarak saniyeler içersinde ayakkabılarımı çıkardım ve başladım koşmaya.
Sessiz bir yolda etrafımda sadece ağaçlar vardı. Zaza beni burda yakalayıp öldürse cesedimi de ormana atsa kimsenin haberi olmazdı.
Arkamdan sesini duymuştum.
"Ne kadar kaçarsan kaç elbet yakalayacağım."Bu sesle daha hızlı koşmaya başlamıştım. Yorulmamak adına nefes alışlarımı kontrol ediyordum.
Arkama bir anlık baktığımda Zaza uzağımda koşmaya devam ediyordu.
"Güzelim yoruldun dur artık."
"Fazla kilolarımızı vermemiz gerek değil mi eski sevgilim ?" diye bağırarak cevapladım.
"Ulan seni bir elime geçireyim varya."
Artık koşacak takatim kalmamış gittikçe yavaşlamaya başlamıştım. Dayanamayarak durdum ve kendimi dinlendirmeye çalıştım.
Zazaya baktığımda oda durmuş yürüyerek yanıma yaklaşıyordu.
"Sonunda pes ettin." Güldü.
Koşmak için hazırlanıyordum ama bunu başarabileceğimi de pek sanmıyordum.
Zaza gittikçe bana yaklaşırken koştuğumuz yönden bir araba hızla gelip önüme kırmıştı.
Ah Helin ne ballı kızdın!
Arabayı kullanan kişinin Erkan olduğunu görünce ufak çaplı bir şok geçirsemde hemen atlatmıştım.
Erkan'ın yanındaki Selin camdan telaşla "Hadi gelsene arabaya ne bekliyorsun !" diye bağırdı.
Arka kapıyı açarak kendimi bir hışımla arabaya atmıştım. Arkadan Zaza'nın küfürleri ardındanda silah sesleri duyuldu.
Arka koltukta uzanıp minik ayaklarımı dinlendiriyordum. Ayacaklarımın altı zonklarcasına ağrıyordu.
Selin ön koltuktan kafasını bana çevirerek "Aklım çıktı Helin. Ya seni yakalasaydı ya kötü şeyler olsaydı ?"
"Kötü şeyler olana kadar zorlarım." diyip güldüm.
Kızgın ve korku dolu bakışlarıyla "Ben sana artık hiçbir şey demiyorum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Chick-LitSırf özgürlüğü elinden gitmesin diye onca yıl kimseye aşık olmamıştı. Çünkü biliyordu ki aşk, esaretten ibaretti. Özgürlüğünü elinden alıcak adama günden güne bağlanırken ikizininde ondan farksız olduğunu gördü. Bu sefer hayat özgürlüğünü kısıtlamış...