Ben geldim ve yeni bölüm getirdim🙆🏼Bu bölümü 'kar tanesi' Berivann02 ithaf ediyorum❄️
Aynı zamanda yeni kapağımız için dileknrzdmr sonsuz teşekkürler✨
İyi okumalar🌺
Karşımda elindeki kolyeyle cevap bekliyordu.
"Burak..." dedim kibar davranmaya çalışarak.
"Seni sevmediğimi biliyorsun ve bundan sonrada sevebileceğimi sanmıyorum. Zaten ciddi bir ilişki yaşamakta istemiyorum."
Gözlerindeki yumuşak ifade yok olmuştu. Kolyenin kutusunu sertçe kapatarak konuştu.
"Öyleyse hayatımda bir daha seni istemiyorum. Sabahta otelden çıkışınızı yaparsınız."
Burak gözlerimin önünde şaşırılacak bir hızla canavara dönüşmüştü. Hiç göstermediği yüzünü göstermişti.
Ayaklanıp su içtiğimi bardağı elime alarak içindeki kalan suyu Burak'ın yüzüne doğru çarptım.
Ortamdaki konuşma uğultusu yok olmuş ve herkesin gözleri bize çevrilmişti.
"Senin fareli otelinde bir dakika bile durmam." diye bağırdım herkesin duyacağı bir ses tonuyla.
Sessizleşen ortamdan bu sefer 'Ne? Fare mi?' tarzında sesler çıkmaya başladı.
Ben ise keyfim yerinde masanın yanından ayrılarak kıyafetlerimi toplamak adına odama çıktım. Aynı zamanda da Cem'e toparlanması için mesaj attım.
Odaya girdiğimde ağlayan bir adet Selinle karşılaşmıştım.
Yüzümü buruşturarak "Ne oldu sana?" diye sordum.
Ağlamaktan kızaran gözlerini bana çevirdi. "Erkan'la konuştum."
Erkan'ın adını duyduğum gibi tüylerim diken diken olmuştu.
"Ne, ne konuştunuz?" sesim titremişti.
Anlatmak istesede ağlamasını durduramıyordu. Yanına giderek biraz sakinleşmesi için ona sarıldım.
"Kötü bir şey mi dedi benim minik kuşuma?"
"Helin, Erkan beni sevmiyormuş." dedikten sonra tekrar hıçkırıklarla ağlamaya başladı.
Selin'in canından can gidiyormuş gibi ağlaması içimi parçalamıştı. İçimden onunla birlikte ağlamak gelsede bu durumda güçlü olmam gerekiyordu.
Önce Selin'i sakinleştirip daha sonrada bu otelden gitmemiz gerekiyordu.
"Birtanem, şimdi kendini toparlaman gerek çünkü otelden ayrılıyoruz."
Gözyaşları bir anlık durdu.
"Niye?" dedi elindeki buruşmuş peçeteyle burnunu silerek.
Sinirlerim o kadar bozulmuştu ki, gülmeye başladım.
"Burak bizi kovdu." dedim gülmeye devam ederek. Gülmekten gözümden yaş gelmesiyle gülüşüm ağlamaya dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Chick-LitSırf özgürlüğü elinden gitmesin diye onca yıl kimseye aşık olmamıştı. Çünkü biliyordu ki aşk, esaretten ibaretti. Özgürlüğünü elinden alıcak adama günden güne bağlanırken ikizininde ondan farksız olduğunu gördü. Bu sefer hayat özgürlüğünü kısıtlamış...