3

891 58 1
                                    


Když jsem byla ve dveřích, uviděla jsem tam Tomáše a Honzu... Honzu...

Objednala jsem si shake a chtěla odejǐt, jenže mě někdo chytl za zápěstí. 

Když jsem se otočila, 100% jsem zčervenala.

„Ahoj Luci, nechceš někam zajít?" 

„Ten jeho úsměv...."

Začervenal se.

„Znamená to ano?" Řekl se smíchem.

„Ne... Že jsem to neřekla nahlas?..."

„Děkuju, taky se mi tvůj úsměv moc líbí" Když to řekl byla jsem v sedmém nebi, to jsem vždy, když se na mě jen koukne.

„D-děkuju... Jdeme" Řekla jsem a cítila jsem, jak se červenám.

H

Je tak roztomilá, když se červená..... Musím se ji zeptat, potřebuju vědět, jestli ke mě cítí to, co já k ní..

„Jdeme támhle do toho parku? Je krásný..." Řekla mile.

„Jasně, proč ne" 

PO 3 HODINÁCH

„Neeeeeeeee" Začala řvát na celý park.

„Musím tě potrestat! A tvoje slabina je to, že jsi lechtivá" Řekl jsem  a začali jsme se oba strašně smát.

„H-Honzoooooooo" Začala brečet smíchy.

„Popros"

„P-p-prosím"

„Řekni: Prosím nejdokonalejší a nejhodnější  Honzo  na celém světě!"

„P-prosím nej-nejdokonalejší a-a nejhodnějš-ší M-MenTe na světě" Řekla a já ji začal lechtat mnohem víc, nesnáším, když mi říká MenTe! Chci aby mi říkala Honzo a nebo zlat- to je jedno, prostě mi bude říkat Honza.

„N-n-neeeeeeeeee! Promiň" Už mi ji bylo líto, ale za toho MenTa si to zasloužila!

„Tak fajn, ale toho MenTa ti neodpustím" Řekl jsem a hrál uraženého.

„Notaaaaaak Honzo" Řekla a dala mi pusu na tvář, ahhhhh...

„Odpuštěno" Řekl jsem a začali jsme se smát.

Když jsme se  dosmáli, zakoukali jsme se do očí, přímo jsme se do nich vpíjeli.

„Luci?" Řekl jsem opatrně.

„Ano?"  Řekla a nejistě se koukla.

„Víš já... Takhle... Známe se už 3 měsíce a víš... Já... Miluju tě" Na chvilku jsem se zastavil a zase pokračoval.

„Strašně moc tě miluju! Ale nevím...Achh.. Jestli to je oboustranné" Řekl jsem to, konečně.

L

Sakra! Lucko! Tvůj sen! Honza Macák ti právě řekl že tě miluje! To je jen sen! Bože!

„H-Honzo.... Já.... Taky tě strašně moc miluju a nevěděla jsem, že... že je to oboustranné!"

„Uděláš mě tím nejšťastnějším klukem na světě a budeš se mnou chodit?"

Lucko dýchej! Nádech, výdech, nádech.... Sakra! To je sen!

„Ano!" Řekla jsem.

Honza mě políbil a já začala štěstím brečet.

„Ššššššššš lásko" Poprvé mi řekl lásko! 

„M-miluju tě" Řekla jsem a on mě pevně obejmul a dal pusu do vlasů.

„Já tebe" Řekl klidně.



Ahoooooooooj! Další díl je venkuuuuu ! 

Budu se podepisovat ^MenTLover^ 

•přečtení-hlas-koment-sdílení•


Prosím... Neopouštěj mě! /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat