7

660 45 4
                                    


PŘESKOČÍME  TY 2 DNY

L

„Zlato je čas, musíme tam být v čas" Řekl Honza, když bral tašky do auta.

„Hned jsem tam, jen se ještě trošku upravím"

„Lásko nemusíš se přece upravovat... jsi krásná" 

„Děkuju, ale malá úprava neuškodí"

„Tak dobře, ale ať jsi v 35 v autě, přesně!"

„Neboj"

PO 3 HODINÁCH JÍZDY

H

„To je ono?" Zeptala se Lucka.

„Ne, tam , ten kontejner" Začal jsem se smát. „Jasně, že to je ono" Odpověděl jsem už normálně.

„Je to tady krásný, příroda... voní to tady.." Řekla a dýchala ten čerstvý vzduch.

„Honzo! Lucko" Volal na nás vedoucí Marek. (Vedoucí budou Marek, Tereza, Filip, okay? :D poz. autora)

„Už jdeme" Zařval jsem nazpátek.

„Tak jo.... tady jsou klíče...  pokoj číslo 35... Jděte tady po schodech nahoru, doleva a na konci patra , máte pokoj" Řekl Filip.

„Tak jo, díky"  Poděkoval jsem a Lucka se jen usmála a kývla.

Chtěli jsme mít pokoj někde u dětí, ale zase abysme měli nějaký klid.

L

„Láskoo, je to tu krásný" Řekla jsem.

Náš pokoj vypadá takhle : hlavní dveře, malá chodbička, v půlce chodbičky je v pravo koupelna a vlevo skříně, na konci je menší místnost, kde je postel, televize, stolek a židle, noční stolky s lampičkou a taky balkon.

„Jo, to je" Vydechl Honza. „Teď si vybalíme, za hodinu přijedou první táborníci a pak bude rozdělení do týmu"

„Dobře, moc se těším, určitě budeme nejlepší M Team"  Řekla jsem a začali jsme se smát.

„Jo... to budeme"  Dosmál se Honza a my si už vybalovali.

Po hodině jsme viděli, přijíždět první táborníky, opravdu moc jsem se těšila.

„Tak jo... můžeme jít?" Zeptal se Honza.

„Můžeme"

Když jsme došli dolů, děti se na mě divně koukali, něco si šeptaly , ale já se jim nedivím.

Přece jen je Honza nejznámější Youtuber v ČR  a asi bych se taky divila. Jen mám blbý pocit z jedné holky,  vypadá na 15.... bude ještě  sranda.

H

„Lásko po čem tak koukáš?" Zeptal jsem se Lucky a dal jsem jí ruku kolem pasu, tvářila se, jakoby se bála, nebo měla z něčeho špatný pocit.

„C-co?" Byla úplně mimo.

„Po čem tak koukáš?"

„Jen jsem koukala na pár táborníků, Honzo... nemám z toho nejlepší pocit.."

„Zlato neboj, kdyby něco, řekni mi a já to zařídím, dobře?"

„Miluju tě"

„Já tebe taky" 

Měl jsem pořád ruku kolem jejího pasu, koukl jsem se  směrem kam koukala, , koukala se na nějakou holku, mohlo ji být tak 15.... nekoukala se na Lucku příjemně, musím si na ni dát pozor, aby se tady Lucka cítila dobře.

„Lásko jdeš si sednout?" Vytrhla mě z myšlenek.

„Určitě" 

„Tak pojď tam, chci se seznámit s tou holčinou" Nevím jestli to byl nejlepší nápad, ale třeba budou kamarádky.

„Ahoj, jsem Lucka" Řekla  Zlé Emili  a podala jí ruku ( budeme jí říkat zZá Emili? Ok? :D poz. autora)

Zlá Emili se na Lucku jen hnusně podívala, pak se podívala na mě, když viděla, že na ni koukám, usmála se, tak tohle ne! Pak si ji vezmu stranou a něco ji řeknu.



Ahooooooooooj! Další díl je venku! Doufám, že se líbí! :)

•přečtení-hlas-koment-sdílení•

^MenTLover^

Prosím... Neopouštěj mě! /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat