9

525 46 2
                                    

L

Běžela jsem a nekoukala se na cestu.

,,Lucko bacha!'' Slyšela jsem řvát Honzu.

Než jsem něco stihla udělat, o něco jsem zakopla a pak se mi všechno motalo.

H

,,Lucko bacha!'' Zařval jsem na ni.

Běžela a nekoukala se na cestu, zakopla o kořen stromu a spadla, všichni se  k ní seběhli, když jsem jí zvedl, měla na čele krev, vzal jsem ji do náruče a běžel za zdravotnicí, pár dětí běželo semnou.

,,Sestro, rychle, zakopla a teče jí krev!'' Řekl jsem rychle sestře.

,,V klidu, děti běžte ven'' Řekla sestra.

,,Bolí mě hlava, všechno se točí'' Řekla Lucka, byla trošku mimo.

,,Neboj zlato'' Uklidnil jsem ji a ona si lehla.

,,Je to trochu větší , budu to muset zašít, jinak je v pořádku... jen se jí teď bude trochu ''točit svět'' dám ji prášek a pak si musí lehnout a vyspat se, večer bude úplně v pořádku.

,,Dobře'' Když to sestra zašila, dala Lucce prášek, poděkoval jsem a šel dát Lucku do postele, nemohla skoro chodit, jak se jí všechno točilo.

,,Dobrou zlato'' Řekl jsem ji, hned usla, šel jsem za ostatníma, už byl oběd.

Když jsem vylezl v pokoje, Marek ke mě přiběhl a začal se ptát, co je s Luckou, řekl jsem mu, co se stalo a že bude večer v pořádku, přikývl a řekl mi ještě nějaký věci k táboru.

Když jsem přišel do jídelny, všichni se na mě vrhli a ptali se, co je s Luckou.

,,Tak jo... Lucka má zašité obočí, teď bude spát, dostala prášky a večer se vám bude zase věnovat, jen ji dneska prosím šetřete...'' Řekl jsem a všichni přikývli, když jsem se koukl na Emili, usmívala se... nechápu ji, asi je psychopat...

Zbytek dne jsme hráli hry a dostali jsme téma na video ''Tutorial jak být světová stár''.



Ahoooooj! Další díl je venku! Doufám, že se líbí! :)

Chcete fotky postav? (těch, kteří jsou tady důležití) Napište do komentářů! :) 

A moooooc děkuju za 200+ přečtení! <33

•přečtení-hlas-koment-sdílení•

^MenTLover^

Prosím... Neopouštěj mě! /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat