Po nějaké té hodině Dor a Rady odešli.
Zůstala jsem s Honzou.
Povídali jsme si o všem možné, jakoby to mělo být naposled...
,,Co se děje?'' zeptala jsem se, když se Honza chytl za břicho.
,,Bože krvácíš!'' rychle jsem vyběhla z dveří. ,,Doktora! Rychle, krvácí!''
ihned přiběhl doktor, zavolal další doktory a už vezli Honzu na sál.
Seděla jsem co nejblíže k sálu, kde Honzu operovali.
Po nějaké chvíli přišel doktor.
,,Bude v pořádku?..'' zeptala jsem se s nadějí.
,,Přišlo to, čeho jsme se nejvíce obávali slečno... ten, kdo ho střelil... střelil pana Macáka na velmi... jak bych vám to vysvětli.... to místo, které je pro tělo velmi důležité a jestli začlo krvácet.... obáváme se, že se nezahojí''
,,Bože...'' zhroutila jsem se.
Seděla jsem na jeho pokoji s nějakou sestřičkou.
Bylo ticho a já začala přemýšlet... vybavila jsem si naše první setkání...
-flashback-
„Api, nalevo" Dávám ji povely.
Když jsem nedávala pozor, vrazila jsem do nějakého vysokého kluka.
„Sakra, promiň, nedával jsem pozor" řekl a podal mi ruku.
„Ne, já prom-" Počkat... ten hlas... ne.. že jsem do něj nevrazila...
Když jsem se zvedla uviděla jsem ho.
„Jsi v pohodě? Není ti nic?" Zeptal se.
Ten jeho starostliví výraz... ty jeho dokonalé oči...
„N-ne... v pohodě, já se moc omlouvám, já jsem nedávala pozor.."
„Ale... No tak když jsme to přežili, já jsem Honza" Podal mi ruku. „Ale to ty už asi víš..." Řekl a já si uvědomila, že mám na sobě jeho tričko.
„J-já jsem Lucka, ano... vím.." Zčervenala jsem a oba jsme se začali smát.
„Dobře Luci, budu muset jít, nechtěla bys někdy ven?"
Dýchej..... V klidu dýchej...
„A-ano, moc ráda"
„Dobře pošlu ti žádost na fb, jak se tam jmenuješ?" Řekl a podal mi mobil.
„Tady"
„Dobře, díky a pak se domluvíme , ahoj"
„Ahoj"
Viděla jsem jak odcházel, nemohla jsem tomu uvěřit...
„A-Api pojď, jdeme domů"
-end of flashback-
Nezmohla jsem se na nic jiného, než jen brečet a doufat... doufat, že... že přežije... on...
,,On musí!'' zařvala jsem a sestřička ke mě přiběhla. Objala mě.
,,On musí'' řekla jsem slabě.
Náš začátek chození.... ten den.. když mě lechtal, protože jsem mu řekla MenTe... nesnášel to...
usmála jsem se...
-flashback-
Když jsme se dosmáli, zakoukali jsme se do očí, přímo jsme se do nich vpíjeli.
„Luci?" Řekl mi opatrně.
„Ano?" Řekla jsem a nejistě se koukla.
„Víš já... Takhle... Známe se už 3 měsíce a víš... Já... Miluju tě" Na chvilku se zastavil a zase pokračoval.
„Strašně moc tě miluju! Ale nevím...'' vzdychl. ,,Jestli to je oboustranné" tak se bál... a já.. já taky..
Sakra! Lucko! Tvůj sen! Honza Macák ti právě řekl že tě miluje! To je jen sen! Bože!
„H-Honzo.... Já.... Taky tě strašně moc miluju a nevěděla jsem, že... že je to oboustranné!"
„Uděláš mě tím nejšťastnějším klukem na světě a budeš se mnou chodit?"
Lucko dýchej! Nádech, výdech, nádech.... Sakra! To je sen!
„Ano!" Řekla jsem.
Honza mě políbil a já začala štěstím brečet.
„Ššššššššš lásko" Poprvé mi řekl lásko!
„M-miluju tě" Řekla jsem a on mě pevně obejmul a dal pusu do vlasů.
„Já tebe" Řekl klidně.
-end of flashback-
Tolik... to pro mě znamenalo... on pro mě tolik znamená... je pro mě vším... vždy byl...
To se nikdy nezmění... naše láska nikdy nezmizí.... a Honza... taky ne...
Without you I feel broke... like I'm half of a whole...
začala jsem si potichu zpívat, zatímco jsem brečela.
Ahooooooj! Když u toho poslouchám tu písničku, padají mi slzy... Tohle na knihách miluju, když u toho brečím... :D
Dnešní část je tak trošku dřív :D
Tahle knížka pro mě hodně znamená... A bez vás... by tohle nebylo... Děkuju, že tu jste! ❤❤
Vaše ^MenTLover^
ČTEŠ
Prosím... Neopouštěj mě! /w MenT
FanfictionJe 23:38 a já sedím pořád u jeho postele, Honza najednou začal lapat po dechu a já začala panikařit. „Lásko... p-prosím... neopouštěj mě!..." Vzlykala jsem. Přístroje přestaly pípat. „Doktore! Rychle!" Řvala jsem na...