Začalo pršet.
„Nikdo nebude šahat na moji holku!" Lehce na mě zařval.
„Honzo... jsem jen tvoje a nikdo jiný než ty, na mě už šahat nebude" Snažila jsem se ho uklidnit.
„O to se postarám" Řekl a vydal se směrem k Tomášovi, který šel k nám. Honza byl naštvaný, až moc.
„Brácho klid já-" Než to stihl Tomáš doříct, Honza mu dal pěstí.
„Ty už mi nebudeš říkat brácho!" Zařval na něj.
„Honzo stačí! Nech ho už!" Snažila jsem se je od sebe odtrhnout.
Když se Tomáš zvedal, Honza mu chtěl dát další, ale já se ho snažila zastavit, dostala jsem loktem do hlavy, cítila jsem jak padám, narazila jsem do něčeho hlavou, pak jsem slyšela, jak někdo volá mé jméno a už jen tma.
H
„Sakra! Lucko, prober se! Notaaak! Prober se" Snažil jsem se ji probudit, silně se bouchla hlavou a malý betonový sloup.
„Doprdele" Řekl Tomáš.
„Zavolej záchranku sakra!" Zařval jsem na něj.
„Neřvi a uklidni se"
„Jak se mám uklidnit! Zavolej tu záchranku"
„Vždyť ji volám!"
V NEMOCNICI
Má menší otřes mozku, je po operaci a spí už 4 hodiny.
Jsem takovej debil, kdybych ji poslechl, kvůli mě.... je tady, začal jsem brečet, když nemám ji, jsem na dně.... když ji takhle vidím.
L
„Lásko promiň mi to" Někdo vzlykal, ten hlas mi byl povědomí.
Když jsem otevřela oči, uviděla jsem Honzu.
„Lásko!" Opatrně mě obejmul.
„K-kde to jsem a co se stalo?" Byla jsem zmatená.
„auuuu... bolí mě hlava" sykla jsem.
„Jsi v nemocnici, spadla jsi na hlavu a bouchla se, promiň mi to" Vzlykal a já mu utírala slzy.
„Není to tvoje vina, měla jsem dávat větší pozor, nebreč, bolí mě, tě takhle vidět" Řekla jsem mu s menším úsměvem, každý pohyb mě bolel.
„Lásko..." Stiskl mi pevněji ruku.
„Slibuju, že se už nic takového nestane"
„Já vím, zlato"
„Pane Macák, poprosím vás odejít z pokoje, musíme slečnu Veselou prohlídnout" Vstoupil do pokoje doktor a sestřičky.
„Zatím zlato" Řekl než odešel.
„Pa" Řekla jsem .
O 5 DNí POZDĚJI
„Konečně" Řekla jsem s úlevou, když mě pustili z nemocnice a já nasedla k Honzovi do auta.
„Tak a jedeme domů" Řekl Honza vesele.
„Ano" Řekla jsem.
T
Už je to 5 dní... co s ní je?.. už ji pustili? udělal jsem kravinu a ztratil tím nejlepšího kámoše od dětství a kamarádku... zatleskej si Tomáši...
musím se jim nějak omluvit... Honza teď jede na GeekCapm (MenT tady pojede na GeekCamp, vím, že v reálu nejezdí. Poz. autora) a určitém bude chtít vzít Lucku, budou na 3 turnusech, mám čas.
H
Aby jste byli v obraze s Lůcou máme svůj byt.
„Luci?"
„Ano?"
„Zapoměl jsem že..."
„Že?.."
„Víš .. za 2 dny jedu na GeekCamp a chtěl jsem se tě zeptat, jestli bys semnou taky nejela?"
„Moc ráda.. ale co fanoušci? Neví o mě"
„Někdy bych to stejně řekl, takže to bude v pohodě"
„Supeeeeeer!" Výkřikla a objala mě.
„Už se těším" Řekl jsem a políbil ji.
Ahooooooooj! Další díl je venkuuu! Doufám, že se líbí!:)
•přečtení-hlas-koment-sdílení•
^MenTLover^
ČTEŠ
Prosím... Neopouštěj mě! /w MenT
Fiksi PenggemarJe 23:38 a já sedím pořád u jeho postele, Honza najednou začal lapat po dechu a já začala panikařit. „Lásko... p-prosím... neopouštěj mě!..." Vzlykala jsem. Přístroje přestaly pípat. „Doktore! Rychle!" Řvala jsem na...