Gosh jak já miluju ten YTP :D Užijte si dnešní část lovers! :3
POHLED LUCKY
,,Ne.... Počkat... On? Jakto?!... Jo, jasně.... Ale... Ale kdy ?.... Vždyť to není možný!'' Slyšela jsem Honzu jak s někým volá.
,,Zlato?'' Oslovila jsem ho.
,,Promiň, jestli jsem tě vzbudil, nechtěl jsem''
,,Nevzbudil, teď jsem vstala'' zalhala jsem.
,,Tak jo, nejdeme někam na snídani?''
,,Skvělý nápad, minutku, půjdu se oblíct a učesat'' Naštěstí mi to skoro nikdy netrvá, mám čistou pleť, takže se nemusím tak často starat, jak vypadám a vlasy mám prostě rovné. (lol, to chci ve svém životě taky :DD poz. autora)
,,Můžeme zlato''
,,Tak jdeme''
Po cestě jsme si jen tak povídali o blbostech.
,,Dobré ráno, co si dáte?'' přišel číšník.
,,Dobré, poprosíme 2x míchaná vajíčka se salátem a k tomu 2x kávu''
,,Hned to bude''
Chvíli jsme jedli, když v tom jsem si všimla, jak se Honza najednou zatvářil... byl... jak to říct.... v jeho tváři byla starost a zděšení.
,,Honzo? co se děje?''
,,C-co? ale nic... jen.. jen jsem si vzpomněl, že musím do studia... dlouho jsem nic netočil'''
,,Tak můžeme jít hned''
,,Tak... dobře.. jen zaplatím''
,,Děkuju, naschledanou'' rozloučil se Honza.
Celou cestu se Honza ohlížel... proč asi...
,,Teď vážně.. co se děje?''
,,Co? co by se mělo dít zlato?''
,,Nedělej ze mě blbou... už od snídaně to na tobě vidím, poznám, když se něco děje''
,,Dobře... já ti nechci lhát... jen... prostě jsem něco zjistil... ale to ty neřeš, dobře?''
,,Vidím, že tě to trápí... ''
,,Zlato, kdyby mě to tak trápilo, víš, že bych ti to řekl... jsi moje všechno''
,,Jen se o tebe bojím...'' sklopila jsem hlavu.
,,Nemáš proč'' přišel ke mě a dal mi pusu na čelo.
,,Dobře... už bych chtěla domů.. tak to dotoč a já zatím půjdu, dobře?''
,,Ne!'' lekla jsem se.
POHLED HONZI
,,Ne!'' zařval jsem, když už otevírala dveře, nemůžu ji pustit samotnou.. ne když jsem zjistil, že.... to je jedno, musím ji chránit.
,,Klid.. klid, jen chci jít domů'' řekla zděšeně.
,,Promiň... jen.. prosím, nechoď... nechci tady být sám''
,,Tak.. dobře... tak si aspoň zapnu Xbox''
,,Dobře'' díky bohu, že neodporovala...
Začal jsem natáčet GTA V Online s Baxem, Wedrym a Artixem.
,,Tak jo kluci, dáme zkoušku zvuku, říkejte něco'' řekl jsem. Kluci začali mluvit.
,,Honzooooooooooo!'' zařvala Lucka.
,,Proč tak řveš, natáčím'' začal jsem se smát.
,,Ty točíš s klukama GTA?''
,,Jasně''
,,Bože tak dlouho jsem je neslyšela! Chci s něma mluvit''
,,až dotočíme, dobře?''
,,Prosííííííííííííím na chvilinkuuuuuuuu'' řekla tím jejím cute hláskem... ona ví, že neřeknu ne..
,,Fajn... ale musíme točit, tak jen na chvíli''
Ahoooj lásky :D new část :) Užijte si ji! Určitě mi hoďte koment, hlas a popř. sledování! :)
Vaše ^MenTLover^
ČTEŠ
Prosím... Neopouštěj mě! /w MenT
FanfictionJe 23:38 a já sedím pořád u jeho postele, Honza najednou začal lapat po dechu a já začala panikařit. „Lásko... p-prosím... neopouštěj mě!..." Vzlykala jsem. Přístroje přestaly pípat. „Doktore! Rychle!" Řvala jsem na...