Looool lidi... já ještě žiju :D To jsem to ale vděčná ''spisovatelka''... :D Ne... ale teď really... Je neskutečný, že si tohle vůbec čtete a že máme 1,5k přečtení a 200plus hlasů! OMFG :3 Mno.... nějaký ten pátek nevyšel díl.. žádné výmluvy.. :D Psala jsem to na mobilu a to mě bohužel rychle omrzelo a neměla jsem chuť a ani vlastně nápady na psaní... Ale vracím se a doufám, že mi tady někdo zbyl! Lets go guys! Love you! :)
DOMA, pohled Lucky
,,Konečně jsme doma... ahhhh... jak mi ta postel chyběla...'' řekl Honza a válel se v posteli.
,,No co?... Dlouho jsem tady nebyl... promiň zlato moje.. už tě nikdy neopustím'' začal mluvit s postelí? achjo.. Bohnice už volají.
,,Tak jo.. odpočiň si a já jdu vybalit, vyprat a na jídlo si zajdem někam do restaurace'' řekla jsem a šla vybalovat.
,,Auuuuu... do p....'' slyšela jsem ránu a pak jsem uviděla přicházejícího Honzu, který si drží nohu. ( omg to zní tak blbě, ale chápete snad xddd poz. autora)
,,Co zase děláš? ukaž mi to, idiote'' řekla jsem.
,,Idiote? Tak promiňte madam dokonalá, už se to příště nestane'' řekl a hrál uraženého, ale znáte Honzu, začal se po chvilce smát.
,,Tohle na tobě miluju...'' řekla jsem a Honza se na mě koukl.
,,Co? Ty mě jako nemiluješ celýho? Fajn... hmmm'' řekl a dělal, že je uražený a já se začala neskutečně smát, nevydržel to moc dlouho a začal taky
,,Pojď radši na to jídlo, zavolal jsem Radymu a Doris, půjdou s náma''
,,Skvělý! Moc se na ně těším!''
Ještě bych zapomněla... přes GC jsem si obarvila vlasy! Jsou skvělý! :D
VEČEŘE - Pohled Honzi
,,Tyvole Honzo, ty jsi vážně dement!'' Začala se smát Doris, když jsem vyprávěl jednu funny story z GC.
,,A to není všechno.....'' Lucka začala vyprávět moje trapné historky a já pak její.
Po večeři jsme ještě blbli venku a fotili se.
Pro dnešek kratší.. aspoň uvidím, kolik lidí mi tady zůstalo! <3 Mějte seeeee!
ČTEŠ
Prosím... Neopouštěj mě! /w MenT
ФанфикJe 23:38 a já sedím pořád u jeho postele, Honza najednou začal lapat po dechu a já začala panikařit. „Lásko... p-prosím... neopouštěj mě!..." Vzlykala jsem. Přístroje přestaly pípat. „Doktore! Rychle!" Řvala jsem na...