8

579 45 7
                                    

L

Dobře... ta holka mě nemá ráda... nic jsem jí ale neudělala.

,,Tak jo, jsme tu všichni... jdeme na rozdělení do týmů!'' Řekla Terka.

PO HODINĚ

,,Týmy jsou rozdělený... teď si každý tým najde svoje místo a seznámí se.'' Řekl Marek.

Je u nás v týmu ta holka... třeba se líp poznáme a budeme se normálně bavit.

Když jsme našli svoje místo, sedli jsme si do kruhu a začali.

H

,,Ahoj! Děkuju, že jste u mě  v týmu! Doufám, že si budeme rozumět a budeme se normálně bavit'' Řekl jsem na začátek.

,,Tak začnu já a pak to půjde po směru hodinových ručiček'' Řekl jsem.

,,Tak jo... Jsem vedoucí vašeho týmu, jmenuju se Honza, je mi 20. Ve volném čase dělám natáčení na youtube, chodím s kamarády ven, jezdím na různé akce a taky jsem rád s mojí přítelkyní... to je asi tak nějak vše...'' Řekl jsem.

,,Ahoj, jsem Lucka, je mi 19 let a ráda maluju, taky jezdím na akce, poslouchám hudbu, taky ráda trávím čas s mým přítelem a ráda naslouchám a celkově pomáhám se vztahy... někdo mi říká vztahová poradna...'' Řekla Lucka a všichni se začali smát. ,,Ještě bych zapomněla.. jsem pomocnice, takže vám budu pomáhat... kdyby něco, přijďte ano?'' Dořekla.

Všichni přikývli.

,,Ale ne, že toho zneužijete!'' Řekl jsem a všichni jsme se začali smát. 

Takhle to šlo až do konce, prostě jsme se seznámili.

,,Tak dobře, chcete se na něco zeptat?'' Zeptal jsem se.

Přihlásili se všichni, až na Zlou Emili, která jen koukala okolo.

,,Tak jo, Sáro?'' Vybral jsem Sáru.

,,Chodíte spolu?'' Zeptala se a všichni dali ruce dolů.

Lucka se na mě nejistě koukla.

,,Ano''Řekl jsem a usmál jsem se

,,Já! Já!'' Hlásil se Jirka.

,,Ano?'' Řekla Lucka.

,,Jak dlouho?.... teda jestli se můžu zeptat...'' Řekl Jirka.

,,V pohodě, jsme spolu za týden 2 měsíce'' Řekla Lucka a usmála se.

,,Jste spolu krásní'' Řekla Klára a všichni začali přikyvovat.

,,Děkujeme'' Řekli jsme s Luckou sborově a usmáli se.

Abych nezapomněl o Zlé Emili jsem se dozvěděl, že se jmenuje Emili ( náhoda? nemyslím si.. :DDD poz. autora), je jí 15 a ráda se maluje... pomoc..

,,Dobře hotovo... tak jdeme na večeři a pak jdeme do pokojů ok?'' Řekl jsem nakonec.

,,Joooo'' Řekli sborově všichni v týmu a šli do jídelny.

DALŠÍ DEN

L

,,Dobré ráno zlato'' Řekl Honza.

,,Dobré lásko'' Odpověděla jsem.

,,Jdeme na snídani, než tam bude hodně lidí''

,,Dobře''

Když jsme se najedli, šli jsme se převlíct a šli jsme k našemu týmu hrát hry.

První hra byla Schovej se a tleskni ( inspirace z V zajetí démonů :D poz. autora ) Abych to vysvětlila... Je to slepá bába, ale ten kdo pyká, si může říct  o 3 tlesknutí.

Pykala Eliška a my se utíkali schovat... Emili se pořád lepila na Honzu.. vadilo mu to, viděla jsem to na něm... ta holka není snad normální.


Ahoooooooooooj! Další díl venku! Doufám, že se líbí!:) Dneska je kratší :)

Jsem strašně moc vděčná, za krásné komentáře! <3 Taky hlasy a přečtení!:)

•přečtení-hlas-koment-sdílení•

^MenTLover^

Prosím... Neopouštěj mě! /w MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat