1.kapitola

1.6K 38 0
                                    

,,Stello pojď dolu máš tu snídani" Volala na mě mamka, když jsem se ve svém pokoji připravovala do školy.
Rychle jsem si dodělala všechny moje nutnosti.Koukla jsem se na hodiny co mi visí nad dveřmi.Bylo 7:19, což je tak akorát čas na snídani.
Seběhla jsem schody div jsem se nezabila a zamířila jsem do kuchyně.
"Dobrý ráno mami"
"Dobrý ráno broučku, musím běžet do práce, tak se v klidu nasnídej pa" rozloučila se se mnou mamka a dala mi pusu na čelo.
Ještě než stačila otevřít vchodové dveře zavolala jsem na ní, že mi není pět.Jen se na mě usmála a odešla.

Šla jsem k jídelnímu stolu kde na mě čekaly tousty.Snědla jsem je a koukla znovu na hodiny.

,,Sakra 7:31" řeknu si pro sebe a běžím si obout tenisky.Beru tašku a jdu na autobus.

Zastávka je hned za rohem, takže jsem tam hned.
Autobus přijíždí v 7:35.Dneska měl minutku zpoždění.

Jako vždycky řidičovi zaplatím vezmu si lístek a jdu si sednout do třetí řady u okna.
Autobusem jedu přibližně deset minut.Je to tak akorát, abych si stihla dojít do skříňky a jít na danou hodinu.

Před školou na mě čeká moje nejlepší kamarádka Jessica.
Zajdeme do budovy školy a jdeme ke skříňkám.Zadám svůj kód a vyndám si učebnice na matematiku.
Vešly jsme do třídy a sedly si na naše místo.Teda pokud nejsme přesazené.Což je u nás dost možné.
Sedíme v předposlední lavici u okna.Bereme zrovna rovnice.Každý na koho jsem se podívala koukal na tabuli s otevřenou pusou a s vykulenýma očima.Já nebyla výjimkou.

Čeština, hudebka, chemie, biologie a dějepis.Předměty co mě za tenhle den ještě čekají.

Po hodině dějepisu jsem šla odnést učebnice do skříňky a společně s Jess jsme šly do jídelny na oběd.Vaří tam totalní blivajzy.

K dnešnímu štěstí jsme měly kus kus.Snědla jsem asi půlku a šla jsem to odnýst.

Obejmula jsem se před školou s Jessicou a nastoupila jsem do autobusu.Dovezl mě na zastávku, kde jsem ráno nastoupila.

Cestou domu od zastávky mi zazvonil mobil.Na displeji jsem viděla číslo mamky.

,,Ano mami?"

,,Zlatíčko prosím tě udělala by jsi nádobí a vysála by si si pokoj?Já dneska přijdu kolem sedmé."

,,Dobře, ahoj"

Už jsem odemykala vchodové dveře a vešla do domu.Jen co jsem si zula tenisky a odhodila tašku jsem šla udělat, to co mi mamka zadala.

Umyla jsem nádobí a vysála.

"Crr" slyším zvonek.Jdu otevřít.
Byla to pošťačka.Dala mi nějaký balíček.Nejspíš je pro mamku.

Bylo kolem páté hodiny.Šla jsem si udělat věci do školy.Úkol z matiky na rovnice.

,,Tohle mi fakt pujde" řeknu ironicky a jdu si pro mobil.Vytáčím Jessicu.

,,Ahoj Stell co potřebuješ?"

,,Jess?Už máš ten úkol z matiky?"

,,Ty jo, teď ho dělám, ale vůbec to nepobírám"

,,Tak to je jedno, no dobrý, jdu to nějak zkusit vypočítat, čauky"

Típla jsem hovor a vrátila jsem se k psacímu stolu, kde na mě čekal sešit z matiky a učebnice.

Jen co jsem to nějak vypočítala bylo kolem půl sedmé.Šla jsem si udělat večeři.

,,Hmm, dneska mám chuť na vajíčka" Otevřela jsem ledničku a vzala si dvě vajíčka.

Co jsem si udělala vajíčka a snědla jsem je, šla jsem si nahoru napustit vanu.Mezitím co se mi napouštěla jsem se odlíčila.

Ve vaně plný vody s pěnou jsem ztrávila přes půl hoďky.Vzala jsem si na sebe pyžamo a šla si lehnout.

Ještě chvilku jsem byla na mobilu a pak jsem šla spát.


Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat