3.kapitola

1K 32 0
                                    

,,Visí na tobě jenom tuk ty slone!"

Zařve na mě Monica, když ráno procházím třídu ke své lavici.

,,Proč je, ale proti mě Jess?" Proběhla mi myšlenka hlavou.
Zazvonilo na hodinu a tak jsem si dala učebnice na livici.

Hodina proběhla relativně v pohodě.
Odcházím ze třídy a v tom vidím Jess, jak na mě kouká.
V tu chvíli jsem se k ní rozeběhla a vzala jí za rukáv.Odtáhla jsem jí o kus dál, kde jsme byly jen my dvě.

,,Co to s tebou je?Proč se se mnou najednou nebavíš?"Začla jsem se jí vyptávat.Ten strach a ta nervozita co odpoví byla znepokojující.

"Víš, jak vůbec vypadáš?Se na sebe podívej a třeba pak pochopíš.Chtěla jsem ti to říct už dřív, ale neměla jsem odvahu."Odpověděla a otočila se k odchodu.

Rychle jsem jí chytla za triko, aby se otočila.

,,Ale..." Tekla mi slza po tváři jedna po druhý.

"Je mi tě vážně moc líto, ale už musím jít..." Skočila mi do řeči a mizela mi před očima.

Utíkala jsem na záchod.Zamkla jsem se a nevyšla do doby než zazvonilo na další hodinu.

Vyšla jsem ze záchoda, když jsem si byla jistá, že jsem tam jen já a nikdo jiný.Koukla jsem se na sebe do zrcadla.Hned jsem se sama sobě zhnusila.Bylo mi špatně.

"To je strašný Stello!!!" Byla jsem na sebe tak naštvaná! Sklouzla jsem zádama po stěně.Obličej jsem si dala do dlaní a jenom bezmocně plakala.

"Oo, chudinko.Zvedni se prosímtě.Budeš nemocná."

Na záchod přišla uklízečka.Nemohla jsem se na ní kouknout.Cítila jsem v dlani moře slz a oči úplně zaplavenýa a rudý.

"Tu máš" Přinesla mi toaletní papír, abych si otřela slzy a vysmrkala se.V tom mě pohladila po zádech.

"Děkuju" Podívala jsem se na ní.

"No tak.Vstávej.Co máš teď za hodinu?" Když jsem vstávala ze země odpověděla jsem jí.

Odvedla mě k učebně, i když jsem protestovala.Otevřela dveře a hned jsem poslouchala ty nesmyslný kecy učitelky.

"Aaa.Madam Braynová se rozhodla přij..."Když viděla moje rudé oči přestala mluvit a vzala mě za dveře.

Ptala se mě co se mi stalo, ale já jí neopovídala.Po 10 minutách mě vzala do třídy a ukázala na moje místo v zadní lavici, abych si sedla.

Všichni na mě udiveně koukali.Jess se leskly slzy v očích.Bylo to na ní vidět.Nejspíš jí mrzí co řekla.

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat