10.kapitola

884 32 0
                                    

Hledala jsem různé thinspo, pro-ana blogy a podobně.Našla jsem opravdu jeden pro-ana blog.Koukla jsem se na něj a strašně mě zaujal.Hned jsem se zaregistrovala a něco o sobě napsala.

Jaká je má váha...výška a cílová váha.Napsala jsme tam také co mě trápí.

Koukla jsem se pak na youtube na thinspa.Nacházelo se jich tam mnoho.
Koukla jsem se asi na čtyři a pak už jsem byla hrozně unavená.

Zaklapla jsem tedy macbook a šla spát.

×××

Ráno jsem se probudila v osm hodin.Vzpomněla jsem si na včerejší večer a hned jsem šáhla po macbooku.

Najela jsem na blog a viděla, jak mi prišli 3 žádosti o zprávy.Ptaly se mě holčiny v mém věku, jestli mi mohou pomoct nebo si pomáhat navzájem.

Jedna z nich měla ten samý problém co já.Což je neskutečně skvělý pocit.Samozřejmě jsem to všechno přijala.

Bylo mi jasné, že mi neodepíšou hned.Uklidila jsem si mezitím pokoj a zkulturnila jsem se.

Byl úplně krásný slunečný den!Převlékla jsem se z pyžama do sportovní podprsenky a sportovních kraťasů.Dole v kuchyni jsem se napila čisté vody.Zavázala jsem si tkaničky u bot a vyšla z baráku.

Byla mi trochu zima, ale hned jsem se zahřála svižným během.Běžela jsem po naší ulici až na louku.

Běžela jsem hodinu.Ale také mě napadlo, když mi můj pennyboard leží už asi půl roku ve skříni, že bych ho mohla zase vyvenčit.

Vyndala jsem ho ze skříně a zase vyšla na naší ulici.
Naše ulice je celkem fajn.Je tu asfaltka a rovina.A hlavně KLID!

Po půl hodině už jsem byla K.O.

Šla jsem hned do sprchy spláchnout ze sebe veškerou špínu a pot.

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat