Pomalu jsem si začala uvědomovat, co jsem právě udělala.Slzy mi stékaly o sto šest.Sebrala jsem ze země všechny obaly a odnesla je do kuchyně a vyhodila je.Vrátila jsem se do koupelny a opřela jsem se o umyvadlo.Upřeně jsem se na sebe koukala do zrcadla a opláchla jsem si obličej ledovou vodou.
Myslela jsem si, že to nikdy v životě neudělám, ale já musela.Musela jsem to udělat!
Sehla jsem se k záchodu a vlasy jsem si dala pod triko.Strčila jsem si dva prsty do krku.Bylo málo potom, co jsem to všechno sežrala, takže to šlo poměrně rychle.
Mamka se nejspíš vzbudila, protože vběhla do koupelny a sehla se ke mě.Držela mi vlasy.
Když jsem dozvracela, mamka mi hned začala pokládat ty její histerický otázky.
"Co to děláš?Proč jsi zvracela?"
"Není mi moc dobře."
"Jdi si hned lehnout ano?Udělám ti čaj s medem a citronem.Hned ti to donesu."
Ježiš.Jen to ne prosím!Hlavně ne med...
"Mami med ne.To se pozvracím ještě víc!Ani citron!"
"Med ti, ale pomůže.Ale tak fajn."
Super.Lehám si do postele a lehám si do postele.Jsem celkem vyčerpaná.Hned se cítím lépe, ale teď mám jedinečnou příležitost.Jdu si ještě zacvičit.Alespoň něco málo.
30x sedy lehy
30x dřepy
20 vteřin prkno
50x jumping jacksMamka už šla po schodech nahoru.Rychle jsem skočila do postele a dělala, jak mě strašlivě bolí hlava a je mi špatně.
Dala mi prášek a čaj na noční stolek.Jen mi dala pusu na čelo a řekla ať si ho zapiju.
Prášek jsem vzala a vyhodila ho do koše.Nějaká ta kalorie v tom taky je ne?
Nebyla jsem si úplně jistá, jestli mi mamka do toho čaje nedala med, cukr nebo citron.Neměla jsem to kam vylít a jediný co mě napadlo bylo otevřít okno a vylít to z okna ven.
Pak už jsem si lehla do postele.Vzala jsem si k sobě macbook a hledala.
ČTI prosím...👇
Omlouvám se, že kapitola vyšla až dneska.Myslela jsem si, že by bylo dobré vydávat kapitolu každou neděli.Co vy na to?
Budu moc ráda za každý VÁŠ názor!
ČTEŠ
Cesta k lepšímu.
Fiksi RemajaVždy jsem se sama sobě líbila.Lidé okolo mě mě začali odsuzovat a tím jsem ubírala na váze víc a víc.Nemyslela jsem si, že to zajde až tak daleko!