Odhlásila jsem si obědy na celý měsíc, takže jsem šla po škole hned domů.Když jsem se blížila k baráku naštvala jsem se.Mohla jsem běžet, ale já jsem šla!
Mamka ještě nebyla doma, tak jsem si pustila kardio a cvičila.Cvičila jsem 30 minut, ale bylo to málo.Měla jsem dneska dost velkou energii, takže jsem si řekla, že si dám ještě 30 minut workout.
Byly 4 hodiny odpoledne a mamka ještě nebyla doma.To bylo divné, ale vůbec mi to nevadilo.Právě naopak...byla jsem strašně ráda.
Doma máme schody, takže jsem běhala 5 minut nahoru a dolů.Ale co takhle si jít zaběhat ven?Hned za barákem je louka, tak tam poběžím.
Vyběhla jsem poslední vteřinu nahoru do svého pokoje.Vzala jsem si mobil a sluchátka a vyběhla jsem.Byl to skvělý pocit.Byla jsem plná energie a byla jsem šťastná.
Domu jsem se vrátila v půl 6.Mamka furt nebyla doma.Už jsem vyhledávala kontakt v mobilu na mamku a v tom jsem uslyšela jak přišla domů.
"Čau mami, kde jsi byla tak dlouho?"
"Ahoj zlatíčko.Zdržela jsem se v práci.Měli jsme dneska strašný frmol."
Mamka dělá v nemocnici, takže jí chápu.Byla unavená a hned si lehla na gauč.Během pár vteřin byla tuhá.Musela jsem se zasmát.Opatrně jsem jí sundala kabát a boty.Přikryla jsem jí dekou a odešla.Dneska i bez večeře.Super!
Šla jsem se vykoupat.Ve vaně jsem si prohlížela špeky na stehnech, pažích i na břichu.Vylezla jsem z vany a dala si na sebe župan.Koukla jsem se na sebe do zrcadla "Stello ty jsi taková zrůda!!!" dala jsem si facku.
Lehla jsem si do postele, ale přecvaklo mi.Nohy mě vedli do kuchyně.Ruce se natahovaly pro jídlo.Ale hlava mi to nedovolovala.Všechno jídlo jsem si odnesla do koupelny a zamkla jsem se.Cpala jsem se těma dobrotama do doby než tam zůstaly jen obaly.
ČTEŠ
Cesta k lepšímu.
Novela JuvenilVždy jsem se sama sobě líbila.Lidé okolo mě mě začali odsuzovat a tím jsem ubírala na váze víc a víc.Nemyslela jsem si, že to zajde až tak daleko!