15.kapitola

701 34 0
                                    

Najdnou za sebou uslyším docela rychle se blížící kroky.Když se otočím spatřím holku v mém věku.Je to nádherná blondýnka.

"Počkej" křikne na mě.

Já na její povel zastavím a čekám než ke mě dojde svižným krokem.

"Ty jsi tu také nová?" zeptá se mě, když ke mě dojde.

"Ne ne.Jak jsi na to přišla?" oplatím jí otázku a dáme se do společný chůze.

"No...že jsi tu tak sama"

"Jen jsem se šla projít.Už jsem se doma nudila.Ale tebe jsem tu ještě neviděla.Ty jsi tu nová?"

"Jo jo.Zrovna před týdnem jsme se sem pristěhovali.Viděla jsem tě, tak jsem myslela, že..." nedopověděla to, protože jsem jí skočila do řeči.

"Se mnou je to těžší.Nemám kamarády.Možná jsem ti to říkat neměla, protože teď si o mě budeš myslet bůh ví co, ale mě je to jedno.Taky mě potom odhodíš jako všichni kdyby jdme se bavili více."

"Proč si tohle myslíš?Ještě si mě ani nepoznala.Jak vidíš, já také nemám kamarády.A proč zrovna TY nemáš kamarády?" při zvýraznění slova "TY" se mi udělal knedlík v krku.

"Někdy ti to řeknu.Až se víc poznáme." usměju se na ní.

"Mimochodem.Já jsem Nancy.Jak se jmenuješ ty?"

"Já jsem Stella."

Měla nádhernou postavu!Od teď byla mou inspirací.
Venku jsme buli docela dlouho.Je to skvělá holčina.Pokecali jsme si.Takhle jsem si nepopovídala už tak dlouhou dobu!Dozvěděli jsme se něco o té druhé.Strašně hezky se mi s ní povídá!

Na víc!...bydlí skoro vedle mě.Abych to upřesnila tak hned ve vedlejší ulici.

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat