4.kapitola

1.1K 37 0
                                    

Po škole jsem nešla na oběd, ale hned domu.Šla jsem pěšky.Nechtěla jsem jet autobusem kvůli lidem ze třídy po dnešku.Cestou jsem přemýšlela.

Došla jsem domů a rozeběhla se do koupelny.Pod umyvadlem máme váhu.Vysunula jsem si jí a stoupla na ní.Naskočilo na ní číslo, který bylo odporný...odporně vysoký.

Sešla jsem z váhy a uklidila jí zpátky.Otřela jsem si slzu, která mi stékala po tváři.Šla jsem do svého pokoje.Postavila jsem se k zrcadlu a začala jsem se prohlížet.Chytala jsem se za špeky, který mi visely na stehnech, pažích a břichu.

Zádama jsem si lehla na postel a ruce si položila na břicho.Ehm...to špekatý.Ležela jsem tam asi 10 minut než jsem se seřvala.

,,Ne sakra!Nebudeš tady takhle ležet ty tlustý prase!Bože muj ty si taková kráva Stelo!!"

Chytla jsem se za hlavu a začala plakat.Plakala jsem tak dlouho dokud mi nedošlo, že slzama nic nevyřeším ani nic nezhubnu.

Zvedla jsem se z postele a otevřela jsem skříň.Oblékla jsem si na sebe kraťasy a sportovní podprsenku.

Na mobilu jsem si najela na youtube.Do kolonky "hledat" jsem napsala cardio.

Vyhledalo mi to mnoho cvičení.Klikla jsem na půl hodinový cardio a začala cvičit.

Už jsem nemohla v desátý minutě.

"Pojď!Ještě 20 minut." povzbuzovala jsem se.

Po 15 minutách jsem skončila vyřízená na zemi.Nic se neděje, alespoň něco.

Šla jsem se do koupelny vysprchovat.Mamka přišla zrovna domu.Zařvala na mě, že jde dělat večeři.

"Nee mami.Já si něco udělám" Odpověděla jsem jí z koupelny, když jsem vycházela s županem a turbanem na hlavě.

"Dobře.Jak chceš"

Nechtěla jsem si nic dělat, ale měla jsem vážně veliký hlad.Neměla jsem oběd a už je 6 hodin.

Do misky jsem si nakrájela okurku, rajče, ledový salát a papriku.Ochutila jsem si to a vzala si to do pokojíčku.Snědla jsem to a šla jsem spát.Po tom cvičení jsem byla vyčerpaná.

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat