2.kapitola

1.1K 32 2
                                    

Ráno jsem se probudila v 6:30 na zvonění budíku.Po probuzení se jdu vždycky nasnídat.Seběhnu schody a mířím si to v klidu do kuchyně za mamkou.

Na lince vidím nějaký papírek, tak si ho přečtu.

,,Dobrý ráno Stell.Dnes jsem musela do práce dřív, ale domu přijdu dříve.Udělej si snídani.Pa"

Byl to papírek s maminčiným oznámením.Přečetla jsem si ho a hodila do koše.
Nevěděla jsem co si udělám k snídani, tak jsem otevřela ledničku, abych se rozhodla.

Nakonec jsem si vzala rohlík se šunkou.Snědla jsem to u mobilu, na kterým jsem projížděla sociální sítě.

"Divný, vždycky mám na facebooku minimálně 5 zpráv a dneska nic?Okej no" Řekla jsem si pro sebe a šla odnést talíř do dřezu.

V koupelně jsem si vyčistila zuby, namalovala se a učesala.Zbývalo mi deset minut na obléknutí a stihnout autobus.
Rychle jsem se oblékla a vyšla z domu.

Začalo pršet, tak jsem si vyndala deštník.Pršelo víc a víc.
Naštěstí dneska přijel autobus přesně.Sedla jsem si za řidiče a kochala se deštivou krajinou.

,,Sakra kde je?" před školou měla čekat Jess, ale nikde nikdo.
,,Tak třeba na mě bude čekat u skříněk, když tak hrozně prší.

Vejdu do školy a jdu ke skříňkám, ale Jessica nikde.No nic.Nemyslím na to kde je vyndavám si učebnice na první hodinu.

Kráčím si to směrem k učebně číslo 34.Když k ní konečně dojdu...
,,Jess?!Co tu děláš?!" Zeptám se rozhozeně Jessici

Ta obrátila oči a bavila se dál.Seděla v poslední lavici s lidma, který jsme obě dvě nemohly vystát a teď se s nimi baví?

Šla jsem ke své lavici a cítila na sobě několik nepříjemných pohledů.Všichni na mě koukali jako by...nejde to ani popsat.Jako by jsem něco udělala.
Ale co?Včera jsme se s Jess bavily v pohodě.Všechno bylo v pořádku.

Zbytek dne ve škole byl furt stejný.Hrozně napjatý a negativní.Ty pohledy jsem na sobě cítila celý den.Hlavně na obědě.Každý se na mě koukal a něco si šuškal s tím druhým.

Cestou domů autobusem jsem si v hlavě kladla otázky.

,,Co jsem udělala?"
,,Napsala jsem něco někomu o Jess?"
,,Proč zrovna dneska?"
,,Co bude zítra?Bude to jako dneska?"



Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat