Přišla jsem domů a první co bylo, tak jsem se hned převlékla do sportovního a šla jsem cvičit.
10 minut břicho a 10 minut cardio.Je neuvěřitelný, jak jsem slabá.Víc nezvládnu.
"Gggrrr" ozval se žaludek.
,,Ježiš hlad!" Vykřiknu nahlas.
Nenávidím ten pocit hladu!Ze začátku to byl skvělej pocit, když jsem se cítila prázdná.Ale teď už mě to vlastně i bolí.
Seděla jsem na zemi v klubíčku a mačkala si na břicho.
Po chvíli jsem si vzpomněla na jeden typ z blogu.Vstala jsem ze země a 4x jsem se silou praštila do břicha.
Na nočním stolku jsem měla sklenici s vodou.Vypila jsem to na ex.Hlad mě hned přešel.
Už jsem se těšila do postele.Ale ne na ráno.Zase ta cvokárna!
"Do háje!Moje váha!Kolik vůbec vážím?!" zděšením jsem zrudla.
Samozřejmě, že mě nenapadlo se jít zvážit teď po litru vody v sobě.Musím počkat do rána.
×××
Ráno vstanu a jdu na záchod!Vždycky je potřeba jít na záchod! Přece jenom...moč taky něco váží.
Svlékla jsem se a stoupla si na váhu.
Váha mi ukázala o takový 4 kila dole.
Z čísla na váze, které bylo v podobě 59,2 jsem byla nadšená, že ani nikdo neví jak.Jsem na sebe pyšná!"Já jsem taky na tebe hrdá!" Ana je tady!
Včera se mi při cvičení neozvala.Už jsem si myslela, že mě opustila.
ČTEŠ
Cesta k lepšímu.
Teen FictionVždy jsem se sama sobě líbila.Lidé okolo mě mě začali odsuzovat a tím jsem ubírala na váze víc a víc.Nemyslela jsem si, že to zajde až tak daleko!