Už dlouho jsem nebyla na váze.Hned po probuzení jsem šla k váze.Chvíli jsme tam před ní se strachem jen tak stála.
Po té chvíli jsem se zhluboka nadechla a vlezla si na váhu.Ruce se mi strachy klepaly.Měla jsem raději zavřený oči.
"65,3 kilo?... 2 kila dole?" byla jsem docela šťastná, ale to mě hned přešlo, když mi došlo, že ty dvě kila jsem zhubla za docela dost velkou dobu.
Ani ty dvě kila nejsou znát!Musím víc makat!Při pohledu na sebe do zrcadla se mi chce zvracet!
Byla sice škola, ale i tak jsem si zbalila věci do fitka jako poslední dny.Pak už jsme se zkulturňovala a připravovala do školy.
Když jsem byla připravená udělala jsem si k snídani černý čaj.Přijde mi, že čaj zasití.
ALE HLAD JE JEN POCIT!!!
×××
Po škole jsme šla hned jako vždy směr fitko.Ve škole se nikdo se mnou nebavil.Už bych raději chodila místo školy do fitka.Modlila jsem se, aby tam byl Jacob, ale tentokrát tam nebyl.
Zacvičila jsem si 20 minut kardio a 30 minut běh na páse.
Cestou domu mě napadlo, že bych si mohla založit nějaký malý deníček, kam bych si psala svoje váhy.Popřípadě co jsem za den snědla.Od zítra se každé ráno budu vážit!
Tak jsem to tedy i udělala.Byla jsme pak ještě na pro-ana blogu, kde jsem si psala s jednou z těch, který mi strašně pomáhají!
Po chvíli už jsem se nudila.Nevěděla jsem co mám dělat.Pak jsem si vzpomněla na louku co máme kousek od naší ulice.
Šla jsem se projít.Byly tam nádherně zbarvený stromy!Zamilovala jsem si to tu...
ČTEŠ
Cesta k lepšímu.
Teen FictionVždy jsem se sama sobě líbila.Lidé okolo mě mě začali odsuzovat a tím jsem ubírala na váze víc a víc.Nemyslela jsem si, že to zajde až tak daleko!