19.kapitola

618 28 0
                                    

Konečně jsem se uzdravila a tak mě po škole Nancy pozvala na nákupy do města.
,, Skvělý nápad!" Ozvala jsem se.

Nancy si došla na oběd a já mezitím domů se "připravit".
Tak zněla naše dohoda.

Doma jsem si sbalila do kabelky mobil, peněženku a klíče.

"Dávej si pozor!" Zazněl mi hlas v hlavě.Byla to Ana.Nechápala jsem co tím myslí.

Za 15 minut už u mě zvonila Nancy.Napsala jsem mamce lísteček, aby o mě neměla strach až přijde z práce.

Zamkla jsem a mohly jsme vyrazit.

"Jdeme do H&M?" Nabídla jsem.

V H&M jsem zahlídla úplně nádherný džíny.Přiběhla jsem k nim a začala si vybírat svojí velikost.

"Vyber si o 5 čísel menší" Nařizuje mi Ana.

"Proč?!" Řeknu nahlas.

"Co?Říkala si něco?" Zeptá se mě Nancy.

"Nene, v pohodě'' odpověděla jsem.

"Aby si měla větší motivaci! A neptej se tak blbě!" Začala na mě řvát Ana.

Vzala jsem si tedy džíny o 5 čísel menší.Zaplatila jsem a už jsme se rozhodovaly, že půjdeme domů.Ale Nancy dostala hlad.Skvělý!

Pozvala mě do McDonald's.Já se zabiju.

"Já ti to říkala!" Upozornila mě Ana.

Začala jsem si nervózně okusovat nehty.Nevědela jsem, co si dám, když mě pozvala.Tolik kalorií! Fuuj!!

"Dej si pomerančový džus a pí ho pomalu.Řekni, že hlad nemáš."

Udělala jsem to co mi Ana nařídila.

Zbíhali se mi sliny na to jak to Nancy předemnou jedla.Jak ráda by jsem si to dala! Ale nemohu...

Stejně už se těším domů, až si zacvičím.

Omlouvám se, že jsem pokračovala v příběhu, až za takovou dobu.Bylo teď strašně moc školy, takže pokud nebudu mít moc věcí do školy, tak budu psát příběhy každý den.:) <3

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat