"Crrr" Mnu si oči, když ráno zazní to příšerné zvonění toho otravného budíku.Vstávám z postele a náhle si vzpomenu na včerejšek.Hned si to mířím do koupelny.
Vysunula jsem váhu a stoupla na ní."68,7...půl kila?Wau.Ale stejně.Není to moc.Pokračuju!" Řekla jsem si pro sebe.Včera jsem vážila 69,2.
Když už jsem byla v té koupelně, tak jsem se zkulturnila.Vyčistila jsem si zuby a nalíčila se.Vlasy jsem si dala do drdolu.
V pokoji jsem si oblékla rudý svetr a černé džíny.Tedaa...ty džíny jsem si neoblékla.Nemohla jsem je přetáhnout přes stehna.
"No nic.Fakt super.Vemu si teda legíny."Sundavala jsem je ze sebe a skládala je zpátky do skříně.
Vzala jsem si tašku a vyletěla jsem z pokoje jako střela.
"Sakraaa" otočila jsem se a šla zpátky.Zapoměla jsem se navonět.
Konečně jsem vyšla z pokoje.Mamka se otočila od linky s talířem palačinek a než něco stačila říct
"Nene mami, děkuju.Ahoj" dala jsem jí pusu a odešla.
Autobusem nejedu.Nejsem dement.Pěkně pěšky!
Když konečně dojdu ke škole.Všichni se na mě hrubě koukají.Mám z těch jejich obličejů už fobii normálně.
Vejdu do školy a jdu hned do třídy.První hodinu jsme měli nějaký program ohledně šikany/kiberšikany.
Jak Jess u nich může sedět?Pane bože.
Smutně na mě kouká.Ale já se na ní jen ironicky pousměju.Ona hned změnila směr pohledu.Já nad tím protočila očima.Když začal program, tak se na mě podivně koukala ta ženská co nám o tom povídala.Nevím proč.Asi protože sedím sama na druhé straně než ostatní a jsem tučná?Jo nejspíš jo.
Kéžby jsem byla neviditelná.Ale já jednou budu.Všichni uvidí jak budu hubená.Ze špeka najednou bude tyčka.Už se těším na ty pohledy!
Program skončil a my měli tělocvik.Jo.Dneska dvojité kardio.Tím lépe.
Převlékla jsem si jen tričko,když už jsem měla na sobě legíny.Nejdříve jsme si dali 3 kolečka na rozehřátí.Učitelka mezitím vyndavala florbalové hokejky.Nad tím jsem se musela usmát.Byla jsem tak šťastná.
Hodinu jsem běhala za míčkem s podělanou hokejkou.Druhou hodinu jsme hráli vybíjenou.
Po škole jsem šla na oběd.Ale jenom odhlásit si obědy.Domů jsem šla zase pěšky, ale v půlce cesty jsem si řekla, že bych mohla běžet.Rozhlédla jsem se kolem sebe jestli někdo nejde.Pak už jsem se jen rozeběhla.
×××
"96..97..98..99..100" 100 dřepů za mnou.Teď ještě 15 minutové kardio a 100 sedů lehů.
Odpadla jsem na postel.Dneska jsem si dala docela dost do těla!Šla jsem si udělat pití.
Vzala jsem si jediné jídlo za den a to jablko.Šla jsem se umýt a lehla jsem si.
"Nee.Sakra!" Zapoměla jsem na úkol z matematiky.Zvedla jsem se.
Zamotala se mi hlava a viděla jsem černě.Najednou jsem spadla na zem.Trvalo to jen pár vteřin než jsem byla zase v normálu.Oklepala jsem se a šla jsem si udělat úkol.
Začalo mi u toho kručet v břichu.Ale přehlížela jsem to.
ČTEŠ
Cesta k lepšímu.
Teen FictionVždy jsem se sama sobě líbila.Lidé okolo mě mě začali odsuzovat a tím jsem ubírala na váze víc a víc.Nemyslela jsem si, že to zajde až tak daleko!