13.kapitola

734 25 2
                                    

Přišla jsem domů.Mamka vařila.Bylo mi jasné, že nám dělá večeři a že se tomu nevyhnu.Chtěla jsem se tomu vyhnout a tak jsem se rozeběhla do pokoje.

"Hele!Nikam neodcházej, večeře už je skoro na stole!" zařvala na mě mamka.

"Já si jen odnesu věci do pokoje" ujistila jsem jí.

Odnesla jsem si tedy bundu do pokoje a šla zas dolů.Jídlo už bylo téměř nandané.

"Mami mohla bych se najíst v pokoji?"

"Ne!Budeš jíst tady!" okřikla mě.

Chtěla jsem to jídlo hodit do koše.Ale co se dá dělat.Musím to sníst.Nic jiného mi nezbývá.
Nandané jídlo jsem jedla pomalu.Chtěla jsem, aby mamka dojedla dříve a já to pak nemusela jíst.Mamka, ale čekala než to dojím.Nacpala jsem si poslední docela velké sousto do pusy a šla odnést nádobí do dřezu.

Ukázala jsme na mamku palec nahoru, že to bylo dobré.Docela rychle jsem vyběhla schody a vběhla do koupelny.Vyplivla jsem to do záchoda.

Šla jsem do pokoje a otevřela jsem si macbook.I když jsem měla ukázanou zprávu na facebooku, tak jsem šla na pro-ana blog.

Napsala jsem holkám, které mi nabídly pomoc.Tedy...jedné z těch holek.

Já:Ahoj.Teď mi dala mamka večeři.Bylo toho docela dost.Všechno jsem to musela sníst.Až na poslední sousto.To jsem vyplivla do zzáchodaCo mám dělat?!

Dont.eat.:Vyzvracej to a pak si zacvič!zvracej do té doby dokud z tebe nepujde krev a voda!

Hodně jsem se bála.Věděla jsem,že tím hodně riskuji.Ale co bych neudělala proto, abych byla konečně hubená!

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat