16.kapitola

735 30 0
                                    

Po dlouhé době jsem se zase cítila šťastná, ale furt tomu pravému úsměvu něco chybělo a to...MÁ VÁHA!

Měla jsem náladu na to, že se vzdám.Že to ukončím a budu se ládovat čím chci a kdy chci.Ale když se na sebe kouknu do zrcadla, tak se raději budu mučit.Zvedá se mi ze mě žaludek.

Alespoň na těch 50 kilo se chci dostat.Vždyť ta Nancy je tak dokonalá!

Mohla bych i začít běhat, ale samotnou mě to tolik nebaví.Možná bych se zítra mohla zeptat Nancy, jestli by se mnou nezačala běhat.Pokud se uvidíme.Ani kontakt jsem si na ní nevzala.

"Cink" ozve se mi zvuk od facebooku na mobil.

Kdo to může být? Pomyslím si.

Ahoj Stello.Nechtěla by si se sejít zítra ve 4 ve fitku?Zacvičili by jsme si spolu a pak by jsme spolu někam šli.Jacob 😘

Proč?Proč zrovna já?Vždyť...

Jo.Jasně.S tím souhlasím.

Odepíšu mu a lehnu si na postel.Začnu se v tom docela dost "přehrabovat".Nejde mi do hlavy proč má o mě zájem.Alespoň to tak vypadá, že má o mě zájem.

Došlo mi, že se v tom moc rýpu.

Měla bych si raději dát nějaké cvičení a začít něco ze sebou zas dělat.

Začnu dělat hned to, co mi právě proběhlo v hlavě.

Ale ještě předtím se kouknu na ana blog co je nového a tak.

Ana1: Teď budu v tvé hlavě jen já.Nikdo jiný!!!Tak začínej ty tlustá svině.Pusť si 20 minut kardio a dělej!!

Ta zpráva mě vyděsila,ale raději jsem udělala to co mi napsala.Vůbec nevím kdo to je...

Cesta k lepšímu.Kde žijí příběhy. Začni objevovat