Got7-Jackson érdekességek

275 10 0
                                    

Jackson (잭슨)

Születési név: Jackson Wang Ka-yee (王嘉爾)Angol név: Jackson WangBecenév: WangKong, Wang Puppy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Születési név: Jackson Wang Ka-yee (王嘉爾)
Angol név: Jackson Wang
Becenév: WangKong, Wang Puppy

Születési dátum: 1994.03.28

Szárm. hely: Hong Kong
Nemzetiség: kínai

Pozíció: fő rapper, főtáncos

Magasság: 175 cm

Vértípus: O

Iskola: American International School (11. osztályig)

Érdekességek:

∙ Régebben hivatalos sportoló volt. A nemzeti vívó-válogatott tagja volt. A Stanford Egyetem felajánlott neki egy ösztöndíjat, aminek feltétele az volt, hogy az iskola színeit képviselve jelenik meg a versenyeket, ám Jackson ekkor döntött úgy, hogy előadó szeretne lenni, ezért elutasította.

∙ 2010-ben megnyert egy JYP meghallgatást Hong Kongban.

∙ Sokat blöfföl. Hihetetlenül jó variety érzéke van, ezért előszeretettel hívják őt meg különféle műsorokba, mint vendégszereplő.

∙ Felső-kategóriás combja van.

∙ Mindig furcsán beszéli a koreait, viszont folyékonyan beszél angolul.
∙ Akkor a legszexibb, amikor kigombolja az ingét. Még a 'Weekly Idol'-ban is így szerepelt, nem én találtam ki! :')
∙ A 'Melyik GOT7 tag szeretnél lenni, ha újjászületnél?' kérdésre Jackson-t felelt, mert ő csak újra önmaga szeretne lenni.
∙ Feltűnt az UNNIES "" klipjében.
∙ Jó kapcsolatot ápol az taggal, és ().
∙ A spin-off csapat tagja.
∙ Szerepelt a 'Roommate' című műsorban.
∙ Szerepelt a 'Dream Knight', és a 'Producer' című drámákban.
∙ Nyelvek, amiket beszél: koreai, angol, kantoni, mandarin és francia.
∙ Ideális lány számára: olyan lány, aki egészséges és vonzó.
∙ Kedvenc előadók: Dre, G-Unit (50 Cent & Lloyd Banks)
∙ Kedvenc ételei a csokoládé, hamburger, dim sum, carbonara és csirke.
∙ Édesanyja egy volt kínai világbajnok tornász.
∙ Hobbijai a tánc, rap és beatbox.
∙ Ambiciózus személyiség, aki tudja hol a határ.

Lwy

Asian DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora