Szerdán (március 27-én) a BTS ismét az overdrive-ba küldte az internetet, feltárva a következő albumot, a „Map of the Soul: Persona"-t . A videó tartalmazta az album első dalát, a „Persona" -t, és ez egy hatalmas darab hip-hop színezve kis poppal. Büszkélkedve egy zúgó elektromos gitár riffgel, a BTS RM-je pedig rappel a már jól ismert hanggal.
Természetesen a videó egy titkot is tartalmaz. Az ARMY sasszemű tagjai azóta a korábbi időkre való utalásokat hozták elő, és megfogalmazzák a rajongóelméleteket. Itt van minden, ami hiányozhatott volna:előfordulhat, hogy a jövő albumai megjelentek. Van egy jelenet, amely egy táblát mutat be különböző tetszőleges szavakkal, de talán nem is olyan tetszőleges. Az egyik elmélet szerint ezek a szavak a következő albumokhoz kapcsolódnak, és az album címe és a zeneszámok neve. Néhányan azt jósolják, hogy a „Map of the Soul: Persona" lehet az első album a trilógiában.
Már tudtuk ezt, de a videó tovább erősítette azt a bizonyítékot, hogy a „Map of the Soul: Persona" a svájci pszichiáter Carl Jung inspirálta. A táblára hivatkozunk, az elméleteire és tanításaira, a „perszóna", a „psziché" és az „ego" szavakkal együtt.
A "Map of the Soul: Persona" visszavezethető a BTS régebbi dalára. A klipp elején használt minta a „Skool Luv Affair" visszatérő dalának remixe, ami azt jelentheti, hogy több hip-hop domináns hangot fognak átvenni az albumon (ez a hip-hop az új dalban, a Persona-ban nyilvánvalóvá válik.)
RM is egy nagyon ismerősnek látszó osztályteremben van. Emlékeztet a „Boy in Luv" zenei videóra (amely a „Skool Luv Affair" című albumban volt), és egy másik hivatkozás a zenekar korszakára.Lehet-e az új korszak a főiskolán alapulni?
A teremben láthatjuk RM-et a tábla előtt, rajta egy iskolai egyenruha, és úgy néz ki, mint egy diák, amelyből a rajongók arra gondolnak, hogy az új korszak a főiskolai élet köré lehet összpontosítva. A „Skool Luv Affair" -ra való utalás egy újabb, érettebb csavarral, egy olyan korszakra utalhat, amely a BTS életének következő szakaszán alapul.
Kim Namjoon elnöknek?
A videó az ARMY-t is említi, amelyben Kim Namjoon az elnöke volt. Lehet, lesz valami, ami a következő korszakban ismétlődik; de ez egy csodálatos pillanat a klippben, amely bizonyítja, hogy a rajongók mennyire fontosak.
" Ne figyeljen a függöny mögötti emberre"
Ez az idézet az Óz, a nagy varázslóból származik. Ez Jung elméleteire utalhatott, mivel a varázslónak két változata volt: a nagy és ragyogó varázsló, amit mindenki Ózban lát és tisztel, és a valódi ember a függöny mögött. Jung tanításai azt mondhatják, hogy a varázsló hamis változata a személyisége.
Ha tetszett a rész,akkor hagyj magad után nyomot :) Hamarosan jövök újabb érdekességekkel. Puszi :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Asian Dream
Fiksi PenggemarHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...