BamBam (뱀뱀)
Születési név: Kunpimook Bhuwakul (กันต์พิมุก ภูวกุล)
Születési dátum: 1997.05.02
Szárm. hely: Bangkok, Thaiföld
Nemzetiség: thaiPozíció: vezérrapper
Magasság: 176 cm
Vértípus: B
Iskola: Pramoch Wittaya Ramindra School
Család: szülők, két báty, két nővér
Érdekességek:∙ 3 és fél év volt gyakornoki ideje.
∙ Ideális lány számára: olyan lány, aki szép és mindig mosolyog. Példának a vezetőjét, hozta fel.
∙ Kedvenc étele a sajtburger.
∙ Hobbija a zenehallgatás.
∙ Specialitása a tánc.
∙ Kedvenc előadói , , Nichkhun () és .
∙ Először ő is, ahogyan a többi GOT7 tag is, a 'WIN: WHO IS NEXT?' című műsorban tűnt fel. Itt Yang Hyun Suk megdicsérte BamBam ügyes tánckészségét, amit a műsorban megcsillogtathatott.
∙ Egészen debütálásáig fogszabályzós volt.
∙ Bevallotta, hogy G-Dragon inspirálta őt arra, hogy a zenei pályát válassza. Ezen kívül Rain-re is felnéz és egyszer szeretne majd olyan híres és elismert lenni, mint ő.
∙ A csapatból vele törődnek a legtöbbet, miután ő az "álmaknae" a bandában, vagyis fiatalabbnak néz ki, mint Yugyeom.
∙ A 'Real GOT7' műsorában azt nyilatkozta, lehetősége lett volna rá, hogy megverje JB-t, de mégsem tette meg, ekkor mindenki elkezdett nevetni.
∙ Kedvenc lánycsapata a .
∙ Miután a JYP-nél dolgozik Nichkhun is, aki szintén thaiföldi, sokat segített BamBam-nek a gyakornoki időszakában.
∙ BamBam nagyon lelkesen, támogatását fejezte ki Sorn felé, amikor a debütált.
∙ Sunmi (), () és BamBam mind május másodikán születtek.
∙ A többiek szerint ő van leginkább oda a lánycsapatokért.
∙ Szerepelt a "" thai klipben, mely a Yamaha egyik reklámdala.
∙ Magát Double B néven hívja a dalokban rap-részei előtt.
∙ A 2016-os KBS Song Festival alkalmával részese volt a "" feldolgozásnak.
∙ A "K-RUSH" egyik MC-jeként is feltűnt Hyerim oldalán. A műsor különlegessége, hogy a műsorvezetők angolul beszélnek.∙ Jacksonhoz hasonlóan, ő is sokat blöfföl és hasonlóan jó variety-érzéke.
∙ 2017-ben nyílt meg Thaiföldön kávézója, a B'Chill.?S|yَ
ESTÁS LEYENDO
Asian Dream
FanficHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...