6. EXO Next Door
Ismertető
A népszerű Koreai fiúcsapat, az EXO egy váratlan esemény miatt egy csendes, külvárosi házba költözik, ahol fenekestül felforgatják a környék életét. A szomszéd, szégyellős lány előtt pedig hirtelen kitárul a világ, hisz az ország legáhítottabb fiúi mind felfigyelnek rá.
Vélemény:
Véleményem szerint nagyon aranyos rövid kis sorozat. Először kifejezetten humoros, viszont később a humor mellett a romantika és a szerelmi háromszög, titkok és egyebek is kitárulkoznak.
7. Bring it on, Ghost
Történet:
Park Bong Pal látszatra egy teljesen átlagos egyetemista, aki nem szeret másokkal közösködni, barátkozni, viszont kiváló tanuló. Senki sem sejti róla, hogy látja a szellemeket és jó pénzért részmunkaidőben szellemet űz.Egyik alkalommal megbízója egy iskolába hívja, ahol összetalálkozik Kim Hyun Ji-val a diákszellemmel, aki nem emlékszik halálára, sem pedig addigi életére és minden vágya, hogy átkelhessen a túlvilágra. Bong Pal segítségével próbálja megtalálni az utat és jó harci képességeinek köszönhetően segít a fiúnak a szelleműző munkájában.
Vélemény:
Aki olvasta a legelső könyvemet, annak ezek után ismerős lehet a történet, mivel ez volt ami megihletett. Nagyon jó története van, viszont nem ajánlatos este felé nézni, mivel a karakterek elég élethűen vannak megformálva.
8. Delightful girl
Ismertető:
"...A történet azzal kezdődik, hogy Lee Mong Ryong Szöulból az Észak Jeolla Tartomány beli Namwoni középiskolájába kerül. Ő a városi Rendőrség főnökének fia, aki folyton bajba keveredik. Ezért az iskola mintadiákja, Choon Hyang veszi őt a szárnyai alá. Csakhogy a soron következő botrány miatt mindketten rettenetes helyzetbe kerülnek, amiből csak egyetlen kiút van... a házasság...."
Vélemény:
Rengeteget nevettem ezen a sorozaton már csak a karakterek személyisége miatt is. Nagyon jól vannak kialakítva a csavarok a történetben. Egyszer mindenképp érdemes végignézni.
9.School Beauty's Personal Bodyguard
Ismertető:
Ah Meng már 100 testőrt úgy megtréfált, hogy sikeresen elüldözte őket. Túloltalmazó, befolyásos apja azonban nem mond le lánya testi épségének megóvásáról, ezért egy híres mestert bérel fel: Lin Yi-t - aki nem mellesleg egy igazi perverz.
Vélemény:
Elég rég láttam ezt a sorozatot, de emlékszem minden egyes percére. Ajánlom azoknak, akik szeretik a kínai dramakat, a misztikumokat és a humoros karakterek egyvelegét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asian Dream
Hayran KurguHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...