EXO-Chanyeol érdekességek

261 6 0
                                    



Chanyeol


-Öltözködésben a Street, Hip Hop-t részesíti előnyben

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Öltözködésben a Street, Hip Hop-t részesíti előnyben.

-A középiskolában saját bandája volt.

-Második helyezetet ért el egy tv-s modell versenyen.

-Tud gitározni,dobolni és nagyon ügyes a szinész szakmában is.

-Baekhyun szobatársa.

Baekhyun azt nyilatkozta, hogy Chanyeol túl hangosan lélegzik,és egy szipogós zaj hallatszik amíg el nem alszik.

-Olyan lányok tetszenek neki akik cukik,sokat mosolyognak és őszinték.

-Sokat viccelődik.

-Nagyon romantikus ember.

-Nagyon okos, és pozitív személyiség.

-2012 február 13-án mutatták be, mint EXO tagot

-A fanok happy virusnak szokták hívni, mert folyton mosolyog

-Nagy rajongója 2NE1 Dara-nak.

-Kedvenc ételei a Galbi és a Tonkatsu.

-Kedvenc száma a 21.

-Kedvenc színe a fekete.

-16 évesen egy privát színész iskolába iratkozott be.

-Nővére Park Yu Ra, aki a CBS egyik riportere.

-Szerepelt a Girls 'Generation "Genie" klippjében.

-Az első idol csoport amit megszeretett az a TVXQ volt.

-Sokszor ér hozzá az orrához.

Chanyeol (찬열)

Eredeti név: Park Chanyeol (박찬열)

Születés dátuma: 1992. november 27.
Szárm. hely: Szöul, Dél-Korea
Nemzetiség: koreai

Pozíció: fő rapper

Magasság: 185 cm
Vértípus: A

Ereje: tűz

Jersey szám: 61
Albanda: EXO-K
Iskola: Kyung Hee Cyber University

"A nevem Chanyeol. Az igazi nevem Park Chan Yeol. Van egy nővérem, aki 3 évvel idősebb, mint én. A debütálás előtti képeimre rákeresett a testvérem az interneten és azt mondta: "Ya, ezek itt mind régi képek! Én nem is ismerem ezeket." Ezekről a napokról a nővérem nem beszél sokat, de azt hiszem, hogy nagyon büszke rám. Pontosan 185 cm magas vagyok. Látva, hogy 2 éve nem nőttem most már biztos vagyok benne, hogy nem növök tovább. Amikor összehasonlítom magamat másokkal, észreveszem, hogy a füleim elállnak és a szemeim meglehetősen nagyok. A fogaim igen egyenletesek. Ezek az ország jó fogai. ~hahaha~ Ezért kaptam a rajongóktól azt a becenevet, hogy "Gazdag Fogazat".
Az EXO-K és EXO-M összesen 12 tagjától jönnek ki teaser képek. Anyukám, amikor sokat vár az én teaseremre, mindig ezt mondja: "Mikor jön ki a tiéd? Te vagy az egyetlen akit örökre figyelek." A barátaim ezt szokták mondani: "Miért nem a tiéd jön? Kirúgtak a csapatból?" Őszintén....ezért egy kicsit ideges vagyok. ~hahaha~ Amikor az SM gyakornokaként kezdtem, akkor első éves voltam a gimnáziumban. Mikor ez a hír elterjedt és a folyosókon sétáltam fura pillantásokat kaptam. Még az osztálytermünkben is. Mindig is élénk személyiségem volt és már ezért is zavart az, hogy csak mozdulatlanul ültem. A középiskolában közeli barátokat szereztem, a 'Heavy Noise' nevű zenekar tagjaival. Akkoriban nagyon tetszett a Green Day, Nirvana, X-Japan stb. A gimnáziumban én is beléptem egy sulis zenekarba aminek 'Seiren' volt a neve és teljesen beleszerettem a Muse-ba.
Amikor először gyakoroltam a 'MAMA' koreográfiáját azt hittem, hogy egy fekete lyukba megyek. ~euhahaha~ Azt gondoltam, hogy hátráltatom emiatt a többieknek. Egész éjjel Kai vagy Sehun segítségével gyakoroltam, akik megtanították, hogy pontosan hogyan mozogjak, és így valóban megkönnyebbültem. Az én természetfeletti képességem a tűz irányítása. A főnix idézés... nos, nem igazán működik jól a földön."


2012/05/02; 10asia magazin

Tények, érdekességek:
· 2008-ban egy privát színésziskolába iratkozott be. Ebben az évben 2. helyezést ért el a "Smart Model" televíziós modell versenyen. Ezután, 16 évesen, csatlakozott az SM-hez.
· Debütálása előtt szerepelt a TaeTiSeo , ahol paparazzit játszott, de az SNSD 'Genie' japán verziójában is láthattuk Őt, sőt a TVXQ is szerepelt.
· Nagy rajongója 2NE1 Dara-nak.
· Ő egy igazi happy virus.
· Kedvenc ételei a Galbi és a Tonkatsu.
· Kedvenc száma a 21.
· Kedvenc színe a fekete.
· Kedvenc előadója Eminem és Jason Marz.
· Kedvenc zenei műfaja a hip-hop és a rap.
· Kedvenc filmje "A rock iskolája".
· Mottója: "Érezd jól magad!"
· Kedvenc helyszíne Sinchon, Hongdae, Myeondong.
· Tud játszani gitáron, dobon, afrikai dobon és basszus gitáron.
· Szeret színészkedni.
· Baekhyun szerint túl hangosan lélegzik és hangosan szipog elalvás előtt.
· Az első idol csoport amit megszeretett az a TVXQ volt.
· Számára az ideális lány őszinte, sokat mosolyog és aranyos.
· Szeretne minél több hangszeren megtanulni játszani.
· Szerinte a babás arcához fordítottan passzol a mély hangja.
· Sokszor ér hozzá az orrához.
· Nővére Park Yu Ra, aki a CBS egyik riportere.
· A "Rock Iskolája" című film inspirálta arra, hogy dobolni tanuljon.
· Romantikus személyiségű.
· A szép fogai ellenére nagyon érzékenyek a fogai.
· Tanulja a komponálást és a dalszöveg írást.
· Anyukájától örökölte a pozitív gondolkodást.
· Apukájától örökölte a szentimentális gondolkodást.
· Az ideális számára az akinek ugyan az a zenei ízlése, mint neki.
· Egy jó zene mellett vallaná be egy lánynak, hogy szereti. Virágot is adna neki.
· Baekhyun szerint alvás közben úgy "nyüszít", mint egy aranyos kiskutya.
· Baekhyunnal állandóan beatboxolnak és énekelnek a menedzserük autójában.
· Kai szerint ő a legnépszerűbb tag a női rajongók között.
· Neki olyan Kai, mintha az öccse lenne.
· Van egy fehér macskája.
· Közel áll TVXQ Yunhohoz és Super Junior Siwonhoz.
· Sokak szerint volt Chanyeol ulzzang.
· Tiszteli a 2NE1 leaderét, CL-t.
· Nagy rajongója Scarlett Johanssonnak és szeretne találkozni vele egyszer.
· Nővére Cha-nyeolnak hívja.
· Édesanyjának van egy kávézója, melyet képeivel díszített fel.
· Kedvenc dala a gyakornoki napjai alatt: Jazzyfact "Always Awake"
· Az első biasa TVXQ Yunho volt.
· Ha Baekhyunnal veszekszik mindig ő kér előbb bocsánatot.
· Egyik barátnője Kim Ye Jin volt, aki szerepelt a SHINee Amigo klippjében.
· Soha nem változtatna a stílusán.
· Régen Chanyeol egyik foga eltört csirke evés közben.
· Naponta 3× mos fogat étkezések után.
· Sokat viccelődtek az iskolában az elálló fülei miatt.
· Ő a 3. vizualista a csoportban.
· Ő és Kris szoros kapcsolatban álltak.
· Gyakran játszanak Baekhyunnal lefekvés előtt kő-papír-ollót és a vesztesnek mindig kitalálnak valami büntetést.
· Kedvenc dala az első mini albumukról a "Two Moons".
· Szereti T.O.P rap hangját.
· Számára az ideális lány 150-159 cm.
· Középiskolás kora óta szeretne idol lenni.
· Azért nem szeretne fülbevalót mert az még jobban kiemeli az elálló fülét.
· 43-as lába van.
· Régen "robbanás veszély" volt a beceneve.
· Dobby-nak nevezték az elálló fülei miatt. (a Harry Potter filmből)
· Gyakornoki napjaiban lézeres szem műtéten esett át.
· D.O-val tudja a legjobban megbeszélni a gondjait.
· Egy fansign találkozón az egyik rajongó nagyon félénk volt és lehajtott fejjel ment oda Chanyeolhoz. Chanyeol megfogta a csuklóját, megkereste a lánnyal a szemkontaktust, belepacsizott a kezébe majd köszönt neki.
· Fellépett a 'Girls' Generation's Romantic Fantasy' előadásán, ahol a 'Marry You' dalban működött közre.


Egyéni tevékenységek:

(főszereplő az MV-ben), (közreműködés), "Royal Villa" (2013; cameo), "Laws of the Jungle" (2013; 2015), "Roommate" (2014), "Dating Alone" (2015), "" (2015), "" (2015), "Salut d'Amour" (2015)

Asian DreamOnde histórias criam vida. Descubra agora