Gyilkosság

134 3 0
                                    

A rendõrség nyilvánosságra hozta a gyanúsított sorozatgyilkos Choi Shin Jong személyét.A dél-koreai gyanúsítottak személyazonosságát általában nem teszik közzé a nyilvánosság előtt, mielőtt bűnösnek nyilvánítják őket, de május 21-én a rendőrség úgy döntött, hogy nyilvánosságra hozza a 31 éves férfi személyét, aki 2 nőt gyilkolt meg Jeonju és Busan helyén Choi Shin Jong néven. . A gyanúsított ismert volt egy birkózó, feleségével és egy gyermekével.Az észak-Jeolla tartományi rendõrség szerint Choi beismerte, hogy két nőt meggyilkolt április 14–18-án. Egy áldozat állítólag a feleségének 34 éves ismerõse. Április 14-én eltűnt az észak-jeollai Jeonju-ban, és testét 9 nappal később egy folyó közelében találták meg, nemi erőszak és bizonytalanság bizonyítékaival. Choi ezenkívül ékszereket lopott az áldozat testéből, hogy ajándékot adjon a feleségének, és 480 000 Won-ot (385 USD USD) vont ki az áldozat bankszámlájáról.A második áldozatot, egy 29 éves nőt, aki Busanból látogatta meg Jeonju-t, azonos módon holtan találták a gyümölcsös közelében. Amikor Choi Shin Jong-t megkérdezték, miért ölte meg a nőket, azt válaszolta, hogy "rosszul érzi magát". Choi Shin Jong nyomozás alatt áll, a rendőrség azt is megállapította, hogy még több nővel volt kapcsolatban, aki eltűnt. Arra gondoltak, hogy egy csevegőalkalmazáson keresztül kapcsolatba lépett az áldozatokkal, mielőtt megerőszakolták és meggyilkolták őket. A vizsgálat azonban továbbra is folyamatban van.

Asian Dreamحيث تعيش القصص. اكتشف الآن