Jisoo (지수)
Teljes név: Kim Ji Soo (김지수)
Becenév: Jichoo (지츄)Születésnap: 1995.01.03
Szárm. hely: Dél-Korea
Nemzetiség: koreaiPozíció: vezérvokál, visual
Magasság: 162 cm
Vértípus: A
Iskola: Apgujeong High SchoolÉrdekességek:
➞ Több, mint 5 éven át volt gyakornok.➞ Eredetileg színésznőként és modellként debütált a YG Ent. alatt.
➞ Azon a napon, amikor csatlakozott a YG-hoz egy gyűrűt viselt és Yang CEO azonnal megkérdezte, hogy esetleg a fiúbarátjától kapta-e azt a gyűrűt. Valójában csak egy teljesen hétköznapi kiegészítő darab volt.
➞ A csapatban nincs leader, de ha tanácsra van szükségük, akkor a tagok Jisoo-hoz fordulnak. Illetve Jisoo jó beszédkészséggel rendelkezik.
➞ Szerepelt az Epik High "Spoiler + Happen Ending" és a "I'm Different" klipjeiben.
➞ Vendégszereplő volt a KBS 'Producer' sorozatában Dara () és () mellett.
➞ Egy menedzser az ügynökségtől régen felajánlotta neki, hogy csatlakozzon az SM Ent.-hez.
➞ Debütálás előtti képek Jisoo-ról:
➞ Több CF-ben is szerepelt 2015 óta, például a Samsonite Red-reklámban Lee Minho-val és Smart Uniform-reklámban az együtt. Továbbá olyan termékeket reklámozott, mint Nikon 1 J5 CF, Angel Stone és LG Stylus2.
➞ Jisoo és Nayeon () jó barátok. Nayeon meg is említette őt debütáló albumuk köszönetnyilvánító soraiban, ezekkel a szavakkal: "Köszönöm, Jisoo, akit a nap 24 órájában bármikor hívhatok!" Közeli barátja is, aki egy Instagram posztban gratulált neki debütálása alkalmával.
➞ 2014-ben végezte el a középiskolát.
➞ 2017 januárjában kapta meg első komolyabb műsorvezetői munkáját az SBS Inkigayo műsorában Jinyoung () és Doyoung () mellett.
➞ nagy rajongója. Lelkesen mutatta meg a dedikált "My Voice" albumát és a hozzátartozó fotókártyát az egyik V Live során.
➞ Jennie elmondása szerint nem beszél jól angolul, viszont megérti.
➞ Tud hagyományos koreai dobon és gitáron játszani.
➞ A netizenek nem voltak restek Jisoo múltjában keresgélni, ám volt osztálytársai mind jó véleménnyel voltak róla és csak dicsérték karakterét.
➞ Ott volt a "One Step" film első premierén, hogy támogassa Dara-t.
➞ Több kritikát is kapott, mivel a tagok közül talán ő rendelkezik a legkevesebb tapasztalattal táncolás terén.
➞ Jobb fülében 5, bal fülében 2 piercing van.
➞ Születési dátumát debütálásakor tévesen közölték.
➞ Általános iskolás korábban nem szerette a művészeti tantárgyakat.
➞ A JiChu becenevet magának adta, mert szerinte aranyos.
➞ Mindkét szeme 2-es dioptriájú.
➞ Lábmérete kb. 35~35,5-es.
➞ Van egy nővére és egy bátyja.
➞ Aerial jógázik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Asian Dream
FanficHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...