Lisa (리사)
Teljes név: Lalisa Manoban (ลลิสา มโนบาล)
Thai név: Pranpriya Manoban (ปราณปริยา มโนบาล)
Becenevek: Lalisa (라리사), Nallalisa (날라리사)Születésnap: 1997.03.27
Szárm. hely: Bangkok, Thaiföld
Nemzetiség: thaiPozíció: főtáncos, vezérrapper, vokál, maknae
Magasság: 170 cm
Vértípus: OÉrdekességek:
➞ 2011 áprilisában csatlakozott a YG Ent.-hez, miután a 2010-es Thaiföldön tartott meghallgatáson bejutott. Ő volt az egyetlen, akit az országból elfogadtak.
➞ Van egy lánytestvére.
➞ Lisa a YG Ent. első nem-koreai előadója.
➞ Gyerekkori barátja BamBam (), mivel mindketten a We Zaa Cool tánccsapat tagjai voltak.
➞ Barátai régen Pockpack-nek hívták őt.
➞ A Lalisa nevet elméletileg egy jövendölés után kezdte el használni, mivel ez a név azt jelenti, hogy "egy személy, akit dicsérnek".
➞ Debütálása előtt Lalice néven emlegették őt. Másik beceneve a Nallalisa, ezt pedig Jisoo adta neki.
➞ 2012-ben mutatta őt be először a YG, mikor feltöltött róla egy táncvideót, ami már több, mint 7 milliós nézettséggel rendelkezik:
➞ Szerepelt "Ringa Linga" klipjében.
➞ A thai mellett beszéli a koreai, japán és angol nyelveket.
➞ A NONA9ON egyik reklámarca 2014 óta, habár sok fotón még nem látszódott rendesen az arca.
➞ Hajlékony és ért az akrobatikához is.
➞ rajongó, amikor még Thaiföldön volt tagja egy cover csapatnak, a lánycsapat dalaira is táncoltak. Lisa csinálta Victoria akrobatikus mozdulatait a feldolgozásokban.
➞ Sorn () nagyon jó barátja, aki támogatását fejezte ki, amikor a Black Pink debütált. Közeli barátja is, aki pedig egy Instagram posztban gratulált neki.
➞ A thai idolok közül jó kapcsolatot ápol Nichkhun-nal () is.
➞ Lisa szépségét gyakorta emlegetik az egzotikus jelzővel.
➞ Meg tudja csinálni a b-boy mozdulatot, aminek a neve Freeze. Ennek lényege, hogy egy adott pozíciót megtart egy kis időre. ()
➞ Sokakat elragadta figyelmessége, amikor a 2017-es Gaon Music Chart Awards során Taeyong () átadta helyét a szék nélkül maradt Haechan számára. Lisa azonban észrevette, hogy a mellettük ülő csapat egyik tagja állva maradt, így egy, a számukra felesleges széket áttolt hozzájuk.
➞ Jennie szerint Lisa tanulja meg a dalszövegeket és tánclépéseket a leggyorsabban.
➞ Természetesen göndör a haja. Állítása szerint úgy néz ki reggelente, mint egy oroszlán, ezért kivasalja.
➞ A többiek szerint az ő szobája a legrendetlenebb, mindenfelé a sminktermékei hevernek.
➞ Elmondása szerint visszahúzódó, ám a színpadon mindig igyekszik karizmatikus előadásokat nyújtani.
➞ Szívesen nyitna egy thai éttermet Dél-Koreában.
➞ Szereti a gamjatang-ot.
➞ Annyira kínosnak találta az "As If It's Your Last" klipet, hogy meg sem nézte.
ESTÁS LEYENDO
Asian Dream
FanficHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...