A Kék Házhoz benyújtott petíció, BTS JungKook

97 6 0
                                    

Netizens benyújtott egy Kék Ház petíciót, amelyben kérte, hogy vonják vissza a BTS Jungkook Kulturális Érdemrendjének kitüntetését, tekintettel az ő részvételére Itaewon-ban.Május 18-án petíciót nyújtottak be a Kék Házhoz, amelynek címe "Kérjük, vonja vissza a BTS Jungkook Kulturális Érdemrendjének éremét". A petíció kimondja: "A Big Hit Entertainment művésze, a BTS Jungkook és három bálványbarátja Itaewon egy éjszakai éttermében járt, miközben az ország sok emberének megpróbálta legyőzni a globális koronavírus járványt." Azt is írja, hogy tettei "figyelmen kívül hagyják a közvélemény és a tisztviselők erőfeszítéseit, akik eddig megpróbálták legyőzni a vírust, és nem felelnek meg az érme céljának, amelyet azok kaptak, akik kitűnő eredményekkel járultak hozzá a nemzeti fejlődéshez". A petíció befejeződik, és Jungkook érme visszavonását kéri. Jungkook, valamint az NCT Jaehyun, az ASTRO Cha Eunwoo és a SEVENTEEN Mingkyu jelenleg súlyos netizen kritika alatt áll, miután a Dispatch beszámolt arról, hogy a négy bálvány egy olyan létesítményben volt jelen, ahol a társadalmi távolodás idején koronavírus pozitív személy volt jelen. A Big Hit Entertainment azóta nyilatkozatot tett, amelyben elismeri Jungkook jelenlétét Itaewonban, és elnézést kért, kijelentve, hogy megbizonyosodnak arról, hogy valami ilyesmi nem fog megismétlődni.A BTS 2018-ban elnyerte a Kulturális Érdemrend kitüntetését a koreai kultúrához való hozzájárulásért és a K-pop világszerte elterjedéséért.

Asian DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora