Jennie (제니)
Teljes név: Jennie Kim (제니김)
Becenév: Jendeuk (젠득)Születésnap: 1996.01.16
Szárm. hely: Szöul, Dél-KoreaNemzetiség: koreai
Pozíció: fő rapper, vokál
Magasság: 163 cm
Vértípus: BIskola: ACG Parnell College; Chungdam High School
Érdekességek:
➞ Új-Zélandon tanult, ahol szerepelt az MBC dokumentumfilmjében, ami az ott élő koreaiak életét mutatta be. Később Szöulban folytatta tanulmányait.➞ Ő volt az első tag, akivel először találkozhattunk, még 2012-ben, de mivel nem volt róla túl sok megerősített információ a "rejtélyes YG lánynak" hívták őt.
➞ Már az első nap, amikor belépett a YG ajtaján Papa YG megmondta neki, hogy vigyázzon a fiúkkal. (a randi-tilalomra gondolt)
➞ Közel 6 éven át volt gyakornok.
➞ Debütálás előtti videók: és
➞ Beszéli a koreai, japán és angol nyelveket.
➞ Szerepelt "That XX" klipjében.
➞ Közreműködött "Black", "Special" és "GG Be" dalában.
➞ Egyedüli gyerek a családban.
➞ Jennie és Nayeon () jó barátok. Nayeon meg is említette őt debütáló albumuk köszönetnyilvánító soraiban, ezekkel a szavakkal: "Köszönöm, Jennie, akivel meokbangot kellene csinálnom!"
➞ Legelső fellépésük felvételekor bokasérülést szenvedett. Majdnem feladta, de kórházba szállították, ahol fájdalomcsillapítókat kapott, és végül ezekkel fejezte be a felvételt.
➞ Az 2017-es Sungkyul Egyetem fesztiválján Jennie véletlenül japánul kezdett rappelni a "Stay" dalban, ami egy nagyon aranyos bakit eredményezett.
➞ Jendeuk becenevének eredete: a Jennie és a "kideuk" keveréke (koreaiul a "kideuk" a nevetőhang). Ezt a nevet feltehetőleg mosolya miatt adta neki Jisoo.
➞ Nem tudja megenni a duriánt. (Ez a különleges gyümölcs rendkívül büdös, de nagyon finomnak tartják és gyógyhatásáról is ismert.)
➞ Lisa elmondása szerint jól főz.
➞ Szereti a tejet és a fagyit.
➞ Kedvenc színe a fekete.
➞ Aerial jógázik.w
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asian Dream
Hayran KurguHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...