Got7-JB érdekességek

366 8 0
                                    

JB (제이비)

Születési név: Im Jae Bum (임재범)Becenév: Grandpa JB

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Születési név: Im Jae Bum (임재범)
Becenév: Grandpa JB

Születési dátum: 1994.01.06

Szárm. hely: Szöul, Dél-Korea
Nemzetiség: dél-koreai

Pozíció: leader, vezérvokál

Magasság: 179 cm

Vértípus: A

Iskola: Byeogju Középiskola; Sewon Gimnázium; Konkuk Egyetem



Érdekességek
:

∙ A JJ Project tagja.

∙ Jinyoung-on kívül még nagyon jó barátja a JYP-nél a énekese, is, akire példaképeként tekintett már akkor is, mielőtt az ügynökséghez került volna. Továbbá egykori gyakornoktársa volt Hui ().

∙ Kedvenc előadói közé tartozik Michael Jackson, India Aire, Eric Benet és Javier Colon.
∙ Mint színész felnéz Ha Jeong Woo-ra és Ryu Seung Beom-ra.
∙ Kedvenc táncosai Keone Madrid és Daniel Cloud Campos.
∙ JB balkezes, de tud írni jobb kézzel is.
∙ Haruki Murakami könyveit olvassa legszívesebben.
∙ A csapatból neki van jobb érzéke a divathoz. Kedvenc viselete az utcai stílus és szereti a nagymintás színes pólókat.
∙ Kedvenc filmje, a 'Tada, Kimi o Aishiteru'.
∙ Szereti az olyan túrákat és kirándulásokat, amik kihívást jelentenek számára.
∙ Hiába idősebb Jinyoungnál 8 hónappal, ő semmivel nem érzi magát érettebbnek és szeretnek ugyanolyan gyerekesen viselkedni.
∙ 13 évesen volt az első csókja.
∙ Suliban kedvenc tantárgya a tudomány és technika voltak.
∙ A 'Dream High 2' forgatása alatt ő és Jiyeon (T-ARA) jó barátságot kötöttek. Különösen jóban van még a énekesével, Youngjaevel is.
∙ Gyerekkori álma volt, hogy profi táncos lehessen.
∙ Elismerte, hogy a 'Dream High 2.' forgatása alatt nagyon megtetszett neki Hyorin.
∙ Ideális típusa az aranyos és szexi lányok.
∙ Szabadidejében szeret biciklizni, gördeszkázni és olvasni.
∙ Állítása szerint nem valami jó a sportokban, de szeret focizni.
∙ Nagy álma volt, hogy Dél-Koreán kívül még Amerikában is nagy hírnévre tegyenek szert és saját koncerteket adhassanak. 2016-ban pedig ezek be is teljesültek.
∙ Tudja imitálni Lee Sung Gyun éneklését, a nagypapák hangját és a hódot.
∙ Nagyon sok ételt meg tud enni egyszerre, mert elég nagy szája van.

Asian DreamWhere stories live. Discover now