1. Jin és Jungkook Agust D beleakad egy szakállas emberbe, aki nem más, mint Jin! Amikor Jin a kamera felé fordul, megüti Jungkook a fejét, és azok ketten harcolni kezdenek.
2. A kiadás dátuma
A D-2-et 2020. május 22-én adták ki. Az Agust D 2016. évi „AGUST D" és „give it to me" zenei videóiban megjelenik a „20 52" szám. 20 = 2020, 5 = május, és a két vég kombinációja mindkét végén 22-et eredményez.3. Az autó
A „Daechwita" MV-ben egy modern, sötét hajú Agust D egy palotába indul, hogy kihívja a szőke hajú, Agust D királyt.A benne közlekedő autó a Hyundai Grandeur Azera első modellje, amelyet 1986 és 1992 között gyártottak. A BTS véletlenül a Hyundai márkanév nagykövete. Véletlen egybeesés? Szerintem nem!
Ha ez az autó ismerősnek tűnik, az azért van, mert Agust D korábbi zenei videóinak hasonló autója volt.
4. A fogoly
Az „AGUST D" MV-ben Suga-t lekötik és fogságban tartják. A börtönök, a lázadás és a menekülés e témája a „Daechwita" MV-ben is jelen van.A különbség azonban az, hogy soha nem látjuk, ki felel az Agust D fogvatartójaként az első zenei videóban. A „Daechwita" MV-ben látjuk, hogy Agust D fogvatartója nem más, mint önmaga.
5. A beállítás
A zenei videó egy részét a Yongin Daejanggeum Parkban forgatták, korábban MBC Dramia néven („dráma" + „utópia"). Több tucat történelmi K-drámát forgattak itt, köztük a Holdot, amely magában foglalja a napot. A Stray Kids „Double Knot (English Ver.)" Című előadó zenei videóját ezen a helyen is forgatták.7. NyakláncokA „Daechwita" MV-ben Agust D olyan nyakláncot visel, amely hasonló a 2016-ban viselthez.
8. „Árnyék" hivatkozásA dalszövegben Agust D úgy tűnik, hogy hivatkozik a BTS „Interlude: Shadow" című dalszövegére „I wanna be the king".9. Ez a festmény
Az Agust D mögötti képen az MV kinyitásakor a napot és a holdot látjuk. Ez szimbólumként tekinthető az Agust D két felének, amelyet a videóban látunk.
10. A legénysége
Agust D-nek hat barátja van az oldalán. Egyes rajongók úgy vélik, hogy képviselik a hat BTS-tagot.
ESTÁS LEYENDO
Asian Dream
FanficHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...