1. A T-ara szellemjárta dorm-ja
A T-ARA tagjai arról beszéltek, hogyan éltek egyszer kísértetjárta kollégiumban.
"- Kimentünk a kollégiumból, amikor egy szellemet láttunk ott. A T-ara debütálása előtti napon úgy éreztem, mintha valami megnyomná a testem, miközben aludtam. Megpróbáltam kitörni a bénulás állapotából, és amikor végre megtettem, átmentem Soyeon-hoz, és elmeséltem neki. Azt mondta, hogy ugyanazzal a szellemmel találkozott pontosan azon a ponton, ahol láttam. - Jiyeon2. Kim Hyun Joong háziszelleme
A Strong Heart forgatása közben Kim Hyun Joong kiderítette, hogy egyszer találkozott egy szellemmel. Kim Hyun Joong elmondta, hogy mindig volt egy szellem, aki meglátogatta a házát. Megdöbbentette a show MC-jét és sok vendéget, amikor kiderült, hogy megtanulta a szellemmel való együttélést, mivel az elutasította a távozást.
3. EXO- Mama
A Beatles 2-es kódján Baekhyun egy hátborzongató hangról beszélt, amelyet a „MAMA" zenei videóban hallanak. Azt mondja, hogy a hang csak a videóban hallható, nem a tényleges dalban. Egy nő kísérteties hangja azt mondja: „Köszönöm mindenkinek" Mandarinban. Szóval hátborzongató! Ugyanebben az epizódban Baekhyun az SM Entertainment gyakorlati helyiségének szelleméről is beszélt. Egyszer, miközben az SM Entertainment épület alagsorában gyakorlott, furcsa dörgő hangot hallott. Tíz perccel az első dobogás után hangjait hallotta a fürdőszobából.
4. Tao szelleme
Avolt EXO-tag utál egyedül fürdni és jó okból; egyszer látta a szellemet a zuhany alatt! Ez megrémítette őt! Ezen a ponton Kris becsengetett. A konyhában volt, amikor a találkozás történt. Miután a menedzserük azt mondta, hogy Tao-nak segítségére van szüksége, Kris abbahagyta az étkezést és ment a barátjához. Kínos lehetett, de nem akarta, hogy Tao egyedül szenvedjen!
5. T.O.P. nevető szelleme
A BIGBANG tagjai sok szellemmel kapcsolatos tapasztalatot mutattak be, de ezt az eseményt kamerán rögzítették! A videóban a T.O.P és a BIGBANG többi tagja összegyűlt, amikor a T.O.P iPodja spontán kezdett zenélni. A legfélelmetesebb rész? Az iPod ki volt kapcsolva!
6. Girl's Day
"Reggel 6-kor ébredtem és zuhanyoztam, amikor valaki megpróbálta kinyitni az ajtót. Arra gondoltam, hogy lehet a többi tag közül, ezért felhívtam, de ott senki sem jelentkezett, aztán valaki ismét keményen csapott az ajtón. Összegyűjtöttem a bátorságomat és kinyitottam az ajtót, de senki sem volt ott. "- Minah
7. B1A4
Ugyanebben az epizódban Gongchan kijelentette, hogy ő is látott valamit kísértetjárta.
„Ahhoz, hogy bemenjek a szobámba, van egy ajtó, és ott vannak akasztók. A lámpa világít, bár senki sem volt ott. Bementem a szobámba a ruhák alatt, amikor láttam két lábat az ágy mellett. Annyira megijedtem, hátráltam, aztán amikor visszanéztem, eltűntek. " - Gongchan
STAI LEGGENDO
Asian Dream
FanfictionHa szereted a k-pop-ot és mindent,ami Ázsia,akkor itt a helyed! 14.05.2018. #392 -k-pop 17.05.2018. #384 -k-pop 19.05.2018. #242 -k-pop 22.05.2018. #120 -k-pop 23.05.2018. #111 -k-pop 28.03.2019. -671 in fanfiction -129 in ex...