7 érdekes elmélet Suga arcáról Agust D „Daechwita" MV-jében

104 10 0
                                    

1. A normák megsértése és a rendszer veréseAz Agust D arca egyszerűen esztétikai választás lehet, mint például V jelölése a BTS „ON" MV-jén, ám a történelem kedvelő rajongók szerint ez nem így van. Azok, akik figyelik a Hold szerelmeseit: Scarlet Heart Ryeo című k-drama-t, emlékezhetnek arra, hogy a heges nők nem tudtak házasodni a királyok között. Hasonlóképpen, a heges férfiak nem válhattak királyokká.A trónra való emelkedés és a heg büszkén megjelenítésével Agust D király Joseon stílusú FU-t küld a társadalomhoz és annak normáihoz.
2. A hamis királyA sasszemű rajongók azt állítják, hogy a szőke Agust D király valójában hamis király, aki megszemélyesíti az igazi D Agust királyt.Miért? Hegje friss, míg a sötét hajú Agust D hege sokkal idősebb.3. Scarface, szó szerint

 Agust D első mixtape-jén egy dal található, melynek neve „Tony Montana". A címet a Scarface film főszereplőjéből merítette. Egyes rajongók úgy vélik, hogy Agust D arca utal erre a dalra.

4. Szemet a szemért

A „Daechwita" színfalai mögött Suga megerősítette, hogy az őrült, szőke király Agust D, aki 2016-ban hatalomra emelkedett. A sötét hajú Agust D aki a 2020-as Agust D, eljött a trónért.

Hegje arra hívja fel a figyelmet, hogy idiómát „szemet a szemért és egy fogat egy fogért". Ez azt jelenti, hogy a sérült bosszút áll, ugyanazt a sérülést okozza a sebét okozó személynek. Mivel mindkét Agust D-n hegek vannak, képesek voltak-e már a múltban harcolni egymással?

5. Időutazás

Egy rajongó szerint Jin nem az egyetlen időutazó a BTS-ben! Mi lenne, ha a fekete hajú Agust D a jövőből származna, hogy megakadályozza korábbi énjét, hogy katasztrófás hibát kövessen el?

6. A heg önállóEgy okos rajongó rámutatott a késre, amellyel Agust D kiszabadította magát az „AGUST D" MV-ben. A kés egyben a menekülés és a bukás is.

7. Régi sebek és új hegek
Egy rajongó elmélete szerint a szőke Agust D arca friss, mert ő a múlt királya; érzelmi hegeinek még nem volt ideje gyógyulni.




Asian DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora