A következő nap eléggé furcsán kezdődött. Épp hogy csak felébredtem, de már éreztem is, hogy valaki piszkálja a hajamat. Egy ideig csak igyekeztem félálomban kitalálni, hogy ki is lehet az, de mikor már az eszméletemnél voltam és megéreztem a jellegzetes illatát tudtam, hogy a személy kiléte a világ legegyértelműbb dolga. Halványan elmosolyodtam és kinyitottam a szememet.
Jungkook mosolygott vissza rám miközben a könyökére támaszkodva feküdt féloldalasan.
-Jó reggelt. -nyújtózkodtam egy nagyot, majd mint egy kismaci bújtam jobban oda hozzá.
-Hé! -nevetett fel Kook a gesztusomra. -Felkéne kelni Babe. -suttogta a fülembe miközben az ujjait fel-le jártatta az oldalamon.
-De még ajudni akarok. -bújtam ha lehet akkor még jobban hozzá.
-De enni is kéne. Nekem utánna meg elmennem, hogy elkészüljek hisz tudod, hogy ma bulizunk. -csípte meg az arcomat.
-Csak adj még öt percet. -motyogtam a pólójába, mire felkuncogott.
-A-a! Nem dőlök be neked Seo. -mondta és eltolt magától pont, hogy szemben legyen velem. Lebigyesztve ajkaimat néztem bele a szemébe, de addig fel sem fogtam közelségét, míg egy puszit nem nyomott az arcomra mosolyogva. Megszeppenve néztem rá, majd mikor felnevetett beletemettem a kezemet az arcomba, hogy ne lássa pirosodó arcomat.
-Nah mi van? -kacagott gyerekes reakciómon.
-Felkelés. -állt fel és csapott egyet a fenekemre.-Yah!!! -kiáltottam fel és pattantam ki a kényelmet és meleg nyújtó ágyamból, de Kook sunyin lefogott és mosolyogva nézett a szemeimbe.
-Moss fogat. Én addig csinálok neked kaját. -mondta kuncogva és már indult is volna tovább, mikor pánikolva kaptam a karja után. Ha engedném, hogy csináljon nekem valamilyen ételt. Az biztos sok lenne és kalória meg háj dús, plusz még meg is kéne ennem udvariasságból, így azt nem hagyhattam.
-Ne! Izé... ma.. majd én megcsinálom. Hisz... te vagy a vendég és én meg a tulaj. -mondtam kínosan mosolyogva.
-De ez nem szükséges. Majd én.. -kezdett volna el udvariaskodni, de azonnal leintettem.
-Ragaszkodom hozzá. Addig mosakodj meg. A fogkeféd ott van ahol mindig is volt. -hadartam el és már rohantam is ki a szobából, hogy ne tudjon ellenkezni. Szinte legurultam a lépcsőn a nagy igyekezetemben, de szerencsémre épségben leértem a konyhába.
Azonban akadt egy apró bibi. Fogalmam sem volt, hogy mit kéne csinálnom neki abból a kevés alapanyagból, amit a hűtőmben tároltam. Nagy vesződések árán végül csináltam neki egy halom bacont, sült csirke húst és főt tojást. Nem önfényezésből, de nagyon gusztusos volt így a gyomromnak is sikeredett egyszer sunyiban belekordulnia az étel látványába.
-Itt is vagyooooook. -állt meg a mozdulatban Kook.
-Wow. A bacon? Csirke? Honnan tudtad, hogy a kedvenceim? -pislogott rám hatalmas szemekkel.-Am... megérzés. -mondtam suttogva, de igazából fogalmam sem volt arról, hogy szerette azt. Csillogó szemekkel nézte az elé rakott tányérokat, majd már kezdett volna enni, mikor megállt a keze és lassan rám nézett.
-Te nem eszel? -kérdezte nagy szemekkel.
-É... én... -makogtam ismételten össze-vissza. -Kérsz hozzá kenyeret? -tereltem a szót és hatalmas fejfájásomra be is vette.
-Nem, köszönöm. -mosolyodott el és kezdte el magába tömködni a kaját.
-Akkor... én addig felmegyek, csak megcsinálni a napi rutinomat. -mosolyogtam rá és indultam fel.
YOU ARE READING
BAD LOVE - Jungkook ff. [~Befejezett]
Fanfiction- unconditionally - EunSeo osztályába új tanuló érkezik. A nagymenő, bunkó Jeon Jungkook azonnal felvonja magára a lány figyelmét. Van, hogy gyűlöli a fiút, van, hogy lenézi, de néha az is megesik, hogy kíváncsi arra, mi történhetett vele. Rosszkor...