"Nadia!!"
Nadia memandang ke arah datangnya suara itu.Kelihatan seorang lelaki sedang menghampirinya.Semakin lama semakin dekat dan akhirnya lelaki itu berdiri betul-betul di hadapannya.
"Hai Ben!!"
Nadia tersenyum manis.Ketinggian Nadia yang hanya separas ketiak Ben menyebabkan dia terpaksa mendongak untuk melihat wajah tampan Ben.Ahaks!Tinggi Nadia 150 cm je kot!!(Percaya tak author lebih pendek?)
"Hai..Kenapa tak pakai payung ni?Dahlah panas!Tengok muka kau dah merah.."Ben berdiri di depan Nadia supaya Nadia tidak terkena cahaya matahari.
"Matahari jer.."Rengek Nadia seperti budak kecil.
"Matahari tu panas tau!Kalau muka kau terbakar pedih tau!!Sakit!"
"Yelah-yelah.."Akhirnya Nadia mengalah dengan Ben.
"Wow!Inikah Ben?Handsomenya!"Ben hanya mengangguk dan melihat wanita di sebelah Nadia.
"Hai!!Nama I Nadhirah.I kakak Nadia.So,U boleh panggil I akak.U ni boyfriend Nadia ke?"Merah muka Nadia mendengar soalan Kakaknya.
"Hai kak!I memang boyfriend Nadia.Kan darling?"Ben mengenyitkan matanya.
"Er..Er.."
"Alamak malu-malu pula adik aku ni.."Bebel Nadhirah aka Kakak Nadia.Sekejap I-U sekejap aku-kau.
"Biasalah..Perempuan.."
Nadhirah hanya mengangguk."Ben,I harap U dapat jaga adik I kejap.I nak jumpa Boyfriend I kejap.U datinglah dulu.."
Nadia dan Ben hanya memerhati Nadhirah yang semakin jauh dengan mereka."Awak..Kenapa awak cakap awak boyfriend saya?"Soal Nadia.
"Apa salahnya."Jawap Ben selamba.Teriknya matahari membuat peluh di dahinya mengalir.Meleleh!
Nadia mengambil tisu di dalam begnya."Awak tunduk sikit."
Ben merendahkan ketinggiannya.Nadia mengelap peluh di dahi Ben perlahan-lahan.
"Kenapalah kau ni pendek sangat.Tapi takpe,aku suka perempuan pendek.Comel."Nadia memukul lengan Ben perlahan.Merah muka Nadia akibat diejek dan dipuji oleh Ben.
"Saya bukan pendeklah.Awak yang terlalu tinggi!"Ben ketawa kecil.
"Apa-apalah..Jom kita dating!"Ben menarik lengan Nadia.Tetapi Nadia menarik lengannya kembali.
"Kenapa?"Soal Ben.
"Jom selfie!Saya nak masukkan kat Ig"Nadia mengeluarkan handphonenya.
Ben menarik mukanya."Aku taknak!"
"Alah..bolehlah.."
"Taknak!"
"Please...Ben.."
"No!"Ben bersandar di kereta kakak Nadia.
"Baby...please.."membulat mata Ben mendengar Kata-kata Nadia.
"Kau panggil aku apa tadi?cuba ulang sekali lagi."Merah muka Nadia akibat keterlanjuran katanya.'Bodoh!!!Macam mana sampai tersasul ni?Memalukan!!Mana nak letak muka ni?'Getus hati Nadia.
"Takde pape..Jom masuk mall.."Nadia cuba mengubah topik.
"No!No!No!Ulang apa yang kau cakap tadi baru kita selfie lepastu kita masuk mall"Ben sudah tersengih-sengih.Gila tak tersengih kalau kena panggil baby.
"Janganlah..Saya malu ni.Saya silap cakap tadi."
"Aku tak kisah.Yang penting kau ulang apa kau cakap tadi."
YOU ARE READING
My Sweety Gangster
RomanceTengku Haikal Benjamin,seorang pelajar yang di gilai ramai perempuan di sekolahnya.Tetapi dia juga ditakuti oleh pelajar lain kerana dia adalah ketua gangster.Bukan di sekolah sahaja tetapi di luar kawasan sekolah.Sikapnya yang dingin membuat tidak...