Prológus

4.4K 286 6
                                    

Új nap, új suli, új barátok és persze új ellenségek. Jungkook soha nem akart egy olyan amerikai kisvárosba költözni mint a washingtoni Forks.  Félt a változástól az életében félt, hogy elítélik csak, mert nem amerikai és nem tudja rendesen beszélni a nyelvet. Nem akart ő kiszakadni abból a társaságból amit végül ott hagyott Szöulban. Túl sok dolog történt vele mostanában. Rá jött, hogy saját neméhez vonzódik legalábbis úgy gondolja hisz nem sok dolga volt még nőkkel épp, hogy csak a csókig jutottak el barátnőivel. Fiúkkal pedig még addig sem viszont. Viszont az utóbbi időben már a lányokra sem gondol úgy ahogy egy tizenhét éves fiúnak kéne. Az, hogy foci helyett az éneklést választotta még jobban bántotta az embereket és a "hülye buzi" (ami a kezdő csomagban van) mellé megkapta a szeretet csomagját is.

Viszont Jeon Jungkook akkor még nem tudta, hogy Forksban vár rá a szerelem amit Szöulban nem talált és, hogy itt talán még sokkal boldogabb lesz az élete mint ott. Ő ezt mind nem tudhatta hiszen soha nem hallott még a Suicide Snakes-ről és vezérükről Kim Taehyungról. Ő csak beleegyezett olyanba amit nem akart, miközben a szíve mélyén már rég ment volna vissza Dél-Koreába, hogy minden olyan legyen mint régen.

Suicide  Snakes(Vkook ff)Where stories live. Discover now