14.rész

2K 200 26
                                    

-Utállak! Elegem van a kicseszett hazugságaidból és, hogy ilyen egy elbaszott ember vagy. Én szerettelek téged, te pedig elárultál és elhagytál engem!-kiabáltam az előttem állóra.

-Jungkook, kérlek ne mond ezt.-felém nyúlt, hogy kezét arcomra tudja simítani, de hátrébb léptem ezzel megakadályozva tervét. Táskámat felkapva és könnyeimet vissza tartva léptem ki a nemrégiben még otthonomnak nevezett házból. Lassan oda sétáltam a rám váró V-hez aki látva gyengeségem magához húzott és szorosan átölelt. 

-Elegem van belőle.

-Akármilyen nehéz is lesz meg kell barátkoznod a tudattal, hogy ő nem éppen a példás anyukák csoportjába tartozik. Szükségetek van egymásra ezt te is nagyon jól tudod.-kulcsolta ujjait az enyémek köré és a nálam lévő hátizsákot elvéve tőlem indultunk el az otthona felé.-Mi sem vagyunk jobbak, ennek ellenére velünk vagy és szerelmes is vagy belém. Embereket öltem, felnőtteket és gyerekeket is egyaránt, hidd el az anyád ennél sokkal jobb.

Nem tudtam és nem is akartam neki válaszolni. A felejtés lett volna az én gyógyszerem minden gondomra azonban nagyon jól tudom, hogy nem az a megoldás, ha mindent egy lepel alá rejtek azzal a szándékkal, hogy az agyam legeldugottabb részében hagyjam őket porosodni. Szembe kell néznem az anyámmal, hogy eltudjam mondani neki ami bánt engem miközben megbékélek azzal a tudattal, hogy mi a "munkája."

Taehyung:

-Ne haragudj, hogy ma reggel előtted sírtam.-szólaltam meg pár percnyi csend után.-Neked most egy erős emberre van szükséged...

-Ezért ne kérj bocsánatot, oké? Ezzel is csak azt mutatod, hogy nem vagy rossz ember és, hogy vannak érzéseid.-fordult velem szembe és mélyen szemeimbe nézett. Nem tudtam elképzelni, hogy egy ilyen gyönyörű ember aki a világon bárkit megkaphat miért pont velem van? Miért aggódik értem és miért szeret?

Közelebb húztam magamhoz és derekára simítva csókoltam meg. Lehunyt szemekkel élveztük ajkaink játékát miközben kezeim farzsebébe vándoroltak, Jungkook hajamba túrva próbált még közelebb húzni magához, hogy még egy milliméternyi rés se maradjon köztünk.

-A nyilvános szexet büntetik drágáim.-hallottam meg Yoongi undorodó hangját mire a lehető leggyorsabban rebbentünk szét.-Tudnánk beszélni?

-Persze, mondd csak.

-Szépfiú te menj oda Jiminhez oké? Az a szexmániás őrült rád van kattanva, intézzétek el gyorsan amit kell, hogy végre lenyugodjon.

-Jungkook itt marad.-mondtam nyugodt hangon annak ellenére, hogy Jimin nevének és szándékainak az említése miatt feltudtam volna robbanni. Mindkét fiú meglepetten nézett rám végül Suga rám hagyva a dolgot legyintett egyet és karon ragadva engem maga után kezdett húzni. 

-Kezdem azt hinni, hogy féltékeny vagy.

-Én pedig azt, hogy szerelmes vagy egy elkényeztetett, kislányba.-kaptam a választ miközben a szinte már testvéremmé vált fiú belökött a kocsijába és mellém ülve szembe fordult velem.

-Jungkook nem kislány ezt jól jegyezd meg.

-Nem érdekel.-morogta unottan,majd hajába túrt így hátra tűrve egy szőke hajtincsét ami a szemébe lógott. Arcára nézve nem tudtam eldönteni, hogy mit érezhet éppen hiszen minden egyes vonása rendezett maradt ezzel azt mutatva, hogy ő mennyire komoly.

Bevallom, Yoongihoz mindig is vonzódtam valamennyire, de most hogy megismertem Jungkook-ot fogalmam sincs melyik fiú iránt mit érzek és talán emiatt van az, hogy egyikükkel sem terveztem még meg a közös jövőnket.

-Figyelsz te rám egyáltalán?-kezdett el legyezni előttem a szőke hajú barátom.

-Ne haragudj megismételnéd amit mondtál?

-Miért fontosabb ő mint én?- kérdése eléggé meglepett és legszívesebben szorosan magamhoz öleltem volna, de tudtam, hogy addig amíg nem kap választ még egy ujjal sem nyúlhatok hozzá. Ajkai enyhén elnyíltak amikor néhány perc után sem szólaltam meg, kiakart szállni a kocsiból,de csuklóját elkapva rántottam vissza magamhoz, hogy egy másodperc gondolkodásnyi időt se hagyva neki hajába túrva nyakát kezdjem el kényeztetni.

Először még csak halk, élvezettel teli sóhajai kéjes nyögésekbe váltottak át miközben jobb kezemet a nadrágján lévő,egyre jobban növekedő dudorra vezette. Megpróbáltam lerángatni róla az anyagot viszont szükségem volt az ő segítségére is, nadrágját követte fekete pólója, majd alsója.

Csillogó szemekkel néztem vég enyhén kidolgozott felsőtestén ujjaimmal pedig belső combjának puha bőrét simogattam. Megnyaltam kiszáradt ajkaimat, majd Suga szemébe néztem aki csak vöröslő arcát próbálta takargatni.

-Aranyos vagy amikor megmutatod nekem az érzelmeidet.

-Hagyj békén.-húzta össze magát, hogy a lehető legtávolabb legyen tőlem én azonban bokájánál fogva vissza rántottam magamhoz és alhasát kezdtem el forró csókokkal elhalmozni. Egyszer-egyszer megszívtam vékony bőrét aminek hatására partnerem egész teste megremegett.

Rámarkoltam férfiasságára és végignyalva teljes hosszán nyelvemmel, makkját kezdtem el kényeztetni kezemmel pedig dupla élvezetet okoztam neki amikor fel-le kezdtem mozgatni. Yoongi hajamba túrva húzott fel magához, hogy mélyen szemembe nézve kezdje el arcomat simogatni. 

Lehunytam szemeimet és magam elé képzeltem Jungkook arcát. Látni akartam békés nyuszi pofiját miközben alszik. Azt az arcot ami kizárólag csak boldogságot sugároz, a csillogó szemeit miközben szerelmesen rám néz.

Eldöntöttem ki mellett akarok lenni, hogy ki az akivel kézen fogva szeretnék sétálni az utcán. Emellett a döntésem mellett pedig kifogok tartani.

Igazából tegnap történt, de azért leírom nektek, mert nagy arc volt a srác.

Fogalmam sincs melyik sztorimban említettem nektek Andrist(alias Daddy) és mivel kedvem sincs vissza olvasni ezért elmondom mit kell tudni róla ahhoz, hogy megértsétek a sztorit.

Egy tizennyolc éves, biszexuális BTS imádó hülye gyerek aki ráadásul még belém is van zúgva.

Szóval biztos mindenki fönt volt tegnapelőtt twitteren és várta, hogy mi fog következni, ha a számláló elér a nullához. Ugyanígy volt ezzel Andris is, jiu jitsu edzés közben nyugodtan üldögélt és visszaszámolt aztán ugye eljött a várva várt pillanat, de mint mindenki másnál nem történt semmi ő pedig idegesen majdnem széttörte a telefonját.

Tegnap kérdezem tőle, hogy látta-e, hogy Jimin milyen jól néz ki. Erre elkezdi nekem mondani, hogy "Ne is mondd a Bighit átbaszta az agyam. Két órán keresztül nem csináltam mást mint ültem egy helyben és vártam, erre nem történik semmi"

Mondom neki, hogy mit kellett volna csinálnia erre izgatottan elő veszi táskájából a mobil netet bekapcsolja, felmegy youtube-ra, rákeresett a vidire és  miközben nézte ott sírt a buszon nem tudom, hány ember előtt. Persze ehhez hozzá tartozik az is, hogy majdnem ledobták a buszról, mert neki állt "táncolni".

Én pedig csak ültem ott és letagadtam a srácot. Korán reggel így suliba menni igazán kellemes. XD 

Suicide  Snakes(Vkook ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora