19.rész

1.5K 172 5
                                    

Taehyung:

 Amikor haza értem, Yoongi már aludt, pont rosszkor, hiszen lett volna vele egy pár megbeszélni valóm. 

Az életkedvem azonban annyira elment a Jungkook és köztem lévő beszélgetés után, hogy inkább nem zaklattam a fiút, helyette mellé bújva lágy puszilt leheltem kissé elnyílt ajkaira, majd lehunyva a szemeimet vártam, hogy egy jobb helyre kerüljek. Az álmaim közé.

***************

Másnap reggel arra ébredtem, hogy az esik az eső. A mellettem fekvő szőkeség szemei is nyitva voltak és engem nézett.

-Hogy van Jungkook?-kérdezte gúnyosan amint szólásra nyitottam a számat. Kérdő tekintettem láttán megforgatta a szemét.-Jézusom, ne nézz már így, tudom, hogy vele találkoztál.

-Te most féltékeny vagy?-kezdtem el mosolyogni a reakcióján. 

-Meg is dugtad vagy csak smároltál vele.-folytatta a mondanivalóját, majd amikor felültem követte a példámat, hogy ne legyen kisebbségérzete. Az előbbi jó kedvem teljesen eltűnt szavai hallatán, helyét az idegesség vette át ami másodpercek alatt átjárta a testemet.

-Fogalmam sincs, hogyan találtad ki ezt az oltári nagy baromságot, de szerintem nagyon gyorsan verd ki a fejedből.-kezdtem el nyugodt hangon, ami szerencsére a mondatom végéig megmaradt, és nem kezdtem el ordibálni Yoongival. 

-Álmodban az ő nevét nyögted, szóval, ha nem is feküdtetek le akkor is történt valami, hogy felizgatott.-morogta megadva magát, majd kiszállt volna az ágyból, hogy a tegnapi ruháit felvéve az ajtóhoz sétáljon. 

Eddig fogalmam sem volt az álmomról, így a mondat után lesokkolva hevesen dobogó szívvel ültem a takaró alatt és hagytam elmenni Yoongit aki élt is ezzel a lehetőségével és elhagyta a házat.

Pár perc múlva a telefonomért nyúltam és, igaz kicsit habozva, de felhívtam Kookiet.

-Mit akarsz?!-zihálta, a háttérben pedig hallottam Jimin hangját. "Ne állj meg, mozogj tovább!"-Taehyung ott vagy még?

Zihált továbbra is JK és talán Jimin kérésére újból mozogni kezdet hisz a hangja kicsit akadozott.

-Figyelj én most nem érek rá játszadozni szóval később hívj vissza.-mielőtt még le tehette volna a telefont rászóltam.

 -Állj meg és ne zihálj. Zavar, hogyha beszélek veled, és te közben Jimint dugod.-morogtam még mindig idegesen. Fogalmam sincs, hogy Yoongi mióta tudd ennyire felhúzni idegileg, de most száz százalékos siker ért el nálam.

-Mielőtt vádaskodni kezdenél Jimin és nem dugunk , hanem futunk. És mivel még vissza van hat kör ezért gyorsan mondd amit akartál.-szinte láttam lelki szemeim előtt ahogy az általam használt szó után, kissé felhúzza az orrát és össze ráncolja a szemöldökét.

-Izé...csak azt akartam mondani, hogy...veled álmodtam.-kínosan éreztem magam, hiszen tegnap még megfenyegettem azzal, hogy megöletem, ma pedig közlöm neki telefonon keresztül, hogy róla szólt az álmom, ami Yoongi szerint elég perverz lehetett.

-Most mennem kell...később hívlak.-suttogta, majd kinyomta a hívást. Ajkaimra pimasz mosoly kúszott amikor gondolkodni kezdtem.

Vajon miről akarhat velem beszélni? Az időjárás szar ezt mindketten megállapíthattuk beszélgetés nélkül is, mostanában nem öltünk meg senkit, holnap találkoznunk kell egy drogkereskedővel, de erről Kook-nak nem kell tudnia, mert amilyen kemény legénynek hiszi magát még velünk akarna jönni.

Amikor hallottam, hogy nyílik az ajtó elkezdtem magamra rángatni a ruháimat, majd apa fegyverét elrejtve a hátam mögött lelépkedtem a lépcsőn. Egyedül azért tartom magamnál a pisztolyt, hogy megtudjam ijeszteni az embereket, mint ahogy Jungkook-nál is tettem amikor először beszéltem vele.

-Szerintem eltévesztetted a házszámot, haver.-suttogtam az ismeretlen férfi fülébe, aki hangom hallatán egy kicsit megugrott. 

-Taehyung, te barom. Ennyire ne hozd rám a szívbajt!-fordult felém, így megmutatva nekem az arcát.

Ajkaim felfelé görbültek amikor felismertem a rég nem látott vonásokat, és át karolva az előttem állót halkan felnevettem.

-Clay, mit keresel te itt?-kérdeztem rosszat sejtve.

-Megtudtam valamit a Skorpiókról, szerintem érdekelni fog.-megpróbált megcsókolni, de azonnal hátrébb léptem.

-Vége van.-mondtam szigorúan.-Csak egy pár hetes kaland voltál számomra, ezt megbeszéltük akkor amikor átküldtelek kémkedni a Skorpiókhoz. Megígérted, hogy nem fogsz többet rám mászni.

-És, ha csak most....-mérgesen néztem Clayre mire mondatát félbe szakítva tért rá arra a témára amiért igazából idejött.-Állítólag, az a srác kerül, majd Jake helyére akit most Chim kefélget.

-Jungkook?-a döbbenettől kénytelen voltam leülni.

-Nem, hanem a másik.-pár perc gondolkodás után a pulcsijának az ujját gyűrögetve nyögte ki a nevet, amitől teljesen lefagytam, és úgy éreztem, hogy elfogok ájulni.

Igen, ide is eljutottam. Ma még egy részt elkezdek, de nem ígérem, hogy sikerül felraknom. Azért próbálkozom.


Suicide  Snakes(Vkook ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora