15.rész

1.8K 198 33
                                    

Taehyung:

-Öltözz fel, kérlek.-nyújtottam oda Yoonginak a ruháit amit ő kerek szemekkel át vett és elkezdte magára rángatni.

-Baj van?-nemlegesen ráztam a fejem és magamhoz húzva adtam neki egy lágy puszit a homlokára. Tettemet egy boldog kisfiús mosollyal jutalmazta, majd haját amennyire csak tudta vissza állította eredeti helyzetébe. 

Rosszul érzem magam amiatt amit tenni készülök, de tudom, hogy nem játszhatok velük. Megbíztak bennem én pedig megpróbáltam ezt a saját hasznomra fordítani. Telefonomat előhalásztam a zsebemből és a nyuszi fiú telefon számát kikeresve felhívtam.

-Taehyung merre vagytok?-kérdezte zihálva ami nem kicsit lepett meg. Ki elöl futhatott?

-Valami baj van? 

-Nem.-remegett meg a hangja.-Jimin is ott van?

Nem volt sok időm gondolkodni így a legelső dolgot mondtam ami eszembe jutott és remélhetőleg el is hiszi.

-Igen. Beszélsz vele?

-Majd személyesen. Figyelj én most megyek, láttam hogy anya nemrég lépett le otthonról vissza megyek még pár cuccomért.-motyogta miközben-hangjából ítélve-a száját rágta. Amint megkapta válaszomat bontotta a hívást én pedig addig bámultam a telefonom képernyőjét amíg el nem sötétedett. 

-Menjünk hozzám. Szeretnék mondani neked néhány dolgot kettőnkről.-suttogtam az elől ülő Yoonginak aki az autót elindítva otthonom felé vette az irányt.

Jungkook:

Amint letettem a telefont Jimin megcsókolt és fordított helyzetünkön úgy, hogy egy pillanatra se húzódjon ki belőlem. Fogalmam sincs, hogy Tae miért hazudott nekem arról, hogy együtt van a fiúval holott biztosan tudom, hogy éppen rajta ültem.

Miután otthagytak engem az utca közepén elkezdtem össze-vissza járkálni, hogy valamennyire kitisztuljon a fejem és eltudjam dönteni merre induljak el. Hiába nem akartam Jimin közelébe kerülni mégis ott kötöttem ki. Megkérdezte merre van a másik két barátja mire elmeséltem neki mi történt.

Nem tudom, hogy az csalogatott-e be az ágyába, hogy sokkal kedvesebbnek mutatta magát és nem úgy bánt velem mint ahogy mondták nekem vagy az, hogy a sok rossz mellett izgalmat akartam vinni az életembe. 

Jimin egy olyan dolgot vett el tőlem amit soha nem kaphatok vissza, amit nem egy egyszeri partnernek akartam adni, hanem annak akit szeretek. Mégis az a legszörnyűbb az egészben, hogy nem bántam meg a tettemet.

-Baj van Bunny, kicsit elkalandoztál.-csókolta meg nyakamat Chim amit egy halk sóhajjal díjaztam.

-Nem, csak azon gondolkodtam, hogy mi vett rá arra, hogy lefeküdjek veled.

-És jutottál valamire kis herceg?-nézett rám én pedig kócos hajába túrtam.

-Csak arra, hogy egy csodás délutánom volt veled.- mosolyogtam mire adott orromra egy puszit, majd mellém dőlve ráhúzta kiizzadt testünkre a takaróját.

-És nem szeretnél még több ilyen délutánt eltölteni velem csak egyet?

-Még meggondolom.-válaszul kaptam egy bólintást és felém fordulva rövid lábait derekam köré kulcsolta. Hátamat mellkasának támasztottam így érezhettem minden egyes heves szívdobbanását. Lélegzete egyre jobban lelassult, innen tudtam, hogy elaludt, követtem példáját és lehunyt szemeimmel Jimin testének közelségével próbáltam álomba ringatni magam.

**************

-Szexi vagy miközben meztelenül alszol.-ébresztett fel a szürke hajú fiú hangja miközben éreztem puha ujjainak tapintását a bőrömön.

-Mennyi az idő?-kérdeztem berekedve mire egy elégedett mosolyt kaptam és a telefonomat.

-V elég sokszor keresett biztos valami fontosat akar neked mondani.-csókolgatta a vállamat miközben hunyorogva próbáltam megtudni az időt. 02:15. Sokkos állapotban néztem meg Tae üzeneteit amik olvasása közben támadt egy kisebb bűntudatom. Amilyen gyorsan csak tudtam felhívtam a fiút aki rögtön fel is vette a telefont.

-Jungkook te vagy az? El sem hiszed mennyire aggódtam érted. Mondd merre vagy oda megyek?

-Jimin-nél vagyok.-suttogtam alig hallhatóan mire a vonal megszakadt, mielőtt azonban elsötétült volna a képernyő Tae visszahívott.

-Mit csinált veled?!-kiabálta amit minden bizonnyal Jimin is hallott hiszen kérdőn húzta fel jobb szemöldökét. Elakarta venni tőlem a telefont, de én csak nemlegesen ráztam a fejem.

-Nem csinált velem semmit. Viszont tudni akarom miért hazudtál nekem. Csak te és Yoongi voltatok a kocsiban mit csináltatok, hogy hazudnod kelljen?-kérdeztem holott nagyon jól tudtam, a válasz hallatán össze fogok törni.

-E-ezt jobb lenne személyesen megbeszélni, nem gondolod?

-Csak mondd el mit csináltatok!-emeltem meg a hangom mire a mellettem ülő fiú meglepődve nézett rám. Taehyung nem tervezte, hogy egyhamar megszólal ezért egyre jobban kétségbe estem, tisztában vagyok azzal, hogy nem vagyunk együtt, de akkor is úgy érzem mintha elárult volna az az ember akiért meghalni is képes lennék. 

-Yoongi és én összejöttünk. mondta ki azt a pár szót mire bennem egy világ omlott össze.

Rekordot döntöttem. Egy óra alatt sikerült megírnom ezt a részt. Az már más kérdés, hogy milyenre sikerült. És igen most gonosz voltam, mert hát Vkook aztán Taegi, de mint az osztálytársam és egyben legjobb barátnőm is mondta "ebben a sztoriban több csavar van mint a hajamban"




Suicide  Snakes(Vkook ff)Место, где живут истории. Откройте их для себя