29.rész

2.4K 168 20
                                    

Taehyung:

Amint közöltem Jungkookal a mondani valómat, zavaromban megcsókoltam elnyílt ajkait, és az ölembe húzva, hagytam, hogy hasamra simítva egy ideig az ő kezében legyen az irányítás. Ujjai, testem minden egyes centiméterét feltérképezték, mintha ez lenne az első és egyben utolsó esélye arra, hogy hozzám érhessen.Ajkaival áttért kulcscsontomra és fogai közé csippentve, vékony bőrömet kezdte el lágy csókjaival kényeztetni.

-Jungkook...-súgtam magam elé, ezzel megtörve a szobában uralkodó alapzajt, amit mozgolódásainkkal és csókjainkkal okoztunk.-Mosd ki magad, amíg én le pakolok az ágyról.

-De...-próbált tiltakozni azonban mutatóujjamat duzzadt ajkaira helyeztem csitítása érdekében. Fél kézzel tartva a fiút, lassan felálltam, majd elindultam vele a fürdő felé.

-Első a biztonság, kis kobrám.-újdonsült beceneve hallatán, egy aranyos mosoly jelent meg az arcán, majd a földre állva hátrált egy kicsit, hogy be tudja csukni az ajtót. A fehérre festett fa ajtót bámulva, úgy vigyorogtam mint egy őrült miközben a fejemben elterveztem a következő egy maximum két óra történéseit. 

Jungkook, rajtam lévő fehér pólóját levettem és az ágy mellé dobtam, hogy utána a matracon heverő, többi felesleges dolgot is, erre a sorsra juttassam. "Pakolás" közben, meghallottam Kook nyögéseit amik enyhén elnyomva a víz csobogását a lehető legjobban ki hallatszottak a fürdőből. 

-Minden rendben?-kérdeztem benyitva a helységbe így megpillanthattam Jungkookot amint a kádban ülve tágítja magát, miközben bal keze nem éppen kicsi, merevedésén pihent. Egyik lábát a csapon tartva, csinált szabad utat jobbjának és lehunyt szemekkel, elnyílt ajkakkal sóhajtotta a nevemet. Teljesen kizárta külvilágot, így hát a számat harapdálva, szabadítottam meg testemet az alsónadrágomtól, hogy beülve az élvezkedő fiú mellé, rá simítsak izmos hasfalára.

Kook ijedt, azonban a vágytól, sokkal inkább ködös tekintettel pillantott fel rám, majd le a kezemre végül pedig, magára rántva vadul falni kezdte az ajkaimat. Ujjait a sajátommal helyettesítettem aminek hatására belemosolygott a csókunkba.  

Egy percre sem kíméltem a fiút, a lehető leggyorsabban mozgattam benne, egyszerre három ujjamat, miközben egyre több víz gyűlt össze a kádban. Jungkook nyögéseinek a hangereje az egekig szökött amikor középső ujjammal érintettem gyönyörközpontját én azonban nem törődve könyörgésével, abbahagytam kényeztetését és elzárva a vizet Kookal a karomban hagytam el a fürdőszobát, hogy az ágyára fektetve őt, hagyjam kicsit pihenni. 

-Mondh még egyszer.-súgta, tenyerét fenekemre csúsztatva és durván belemarkolva abba, ezzel egy hangos nyögést váltva ki belőlem.-Mondh, hogy szeretsz...engemh.

-Szeretlek.-mosolyogtam rá, majd lejjebb kúszva, terpeszben lévő lábai közé férkőztem és V vonalát hintettem be apró puszikkal, érzékenyebb pontjait pedig erősen megszívtam. Néhány perccel később, kintről léptek zaja zavart meg minket, azonban Jungkook a hajamba túrva, visszairányította fejemet az előbbi pozíciójába. 

Nyelvemmel előbb belső combján nyaltam végig, majd heréit végül pedig, mostanra már duzzadt vöröslő makkját vettem kezelésben, amit gyengéden szopogatva, váltottam ki a fiú mézédes ajkai közül, hangos, számomra izgató nyögéseket.  Jobbommal rámarkoltam saját tagomra és feljebb kúszva, bepozicionáltam magam, bejáratához. Mivel ennyi idő alatt, nem szűkülhetett össze, teljesen ezért nyálammal benedvesített férfiasságommal, egy hosszú csók kíséretében áthatoltam izomgyűrűin.  Mély, élvezettel teli sóhaj tört elő belőlem, amikor teljes hosszommal érezhettem megfeszülni magam körül Jungkookot, érezhettem őt belülről, a testében uralkodó forróságot. 

Suicide  Snakes(Vkook ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora