3.rész

2.4K 235 13
                                    

- Rohadt jó. - morogtam magamban amikor megéreztem az első cseppeket az arcomra csöppenni, pár perccel később pedig már szakadni kezdett az eső.-Fél órát nehéz lett volna még kibírni igaz?-néztem fel az égre mire villámlott egyet.Lehajtott fejjel siettem tovább miközben táskámmal próbáltam védeni magam az elázástól aminek persze semmi értelme nem volt azon kívül, hogy a könyveim is csurom vizesek lettek.
- Megcsókolhatod a seggemet, te semmire kellő szarházi gyökér! - figyeltem fel egy nagyon ismerős hangra amikor pedig felpillantottam megláttam Taehyungot. Fülénél egy telefont szorongatott másik kezében viszont egy sokkal veszélyesebb tárgy volt. Idegesen morgott valamit, majd bontotta a hívást és ahhoz a fához vágta telefonját amelyik mögött én is rejtőztem.
  Amikor megláttam, hogy a pisztolyt a fejéhez emeli még levegőt is alig mertem venni, szívem pedig olyan szinten dobogott, hogy attól féltem meghallotta és saját maga helyett én leszek az akit ki fog nyírni.
- T-Taehyung. - suttogtam amit biztos nem hallott meg így kicsit magabiztosabb hangon megismételtem nevét,hogy rám nézzen vagy legalább azt a rohadt fegyvert elvegye a fejétől.Helyette viszont egy sokkal rosszabb dolgot tett, fejétől igaz elvette a majdnem halálát okozó fegyvert, de félelmetes gyorsasággal megfordult és oda sétálva hozzám fejemnek nyomta a pisztoly jéghideg csövét.
- Mit akarsz új srác? - lehelete alkoholtól és cigi füsttől bűzlött,de jelen pillanatban még az sem érdekelt.
- É-én cs-csak...
- Te csak mi?
- A-azt hi-hittem, h-hogy... - dadogtam neki mire ő jó ízűen felnevetett és meghúzta a ravaszt. Behunytam a szemem,hallottam a kattanást aztán erős fény vakított el csukott szemhéjaimon keresztül...viszont nem éreztem fájdalmat . Nem volt semmilyen szúrás vagy feszítő érzés és a vakító fény is hamar eltűnt így igaz félve, de kinyitottam a szemem.
- Nincs megtöltve, szóval felesleges volt az aggodalmad, de azért köszönöm, hogy megakartál védeni saját magamtól. - nevetett fel újból a fiú és letörölte az arcomon végfolyó vízcseppet.
- Mennyit hallottál abból amit mondtam. - kérdezte felvéve darabokra tört telefonját a földről ami ráadásul még szét is ázott.
- S-semennyit. - suttogtam mire oda sétált hozzám és ugyan olyan halkan mint én elkezdett beszélni.
- Nem értek semmit abból amit mondasz, új srác szóval, ha lehet akkor enged ki a hangod.
- Nem hallottam semmit.
- Aha...én pedig nem hiszem ezt el szóval, ha nem akarod, hogy reggel amikor kinyitod azokat a szép szemecskéidet egy kígyó feküdjön melletted arra várva, hogy a csinos arcocskádba mélyessze a méregfogát akkor most azonnal kinyögöd az igazságot. - karolta át a nyakamat, majd elindult engem maga után rángatva egy fekete Audi felé.
- Te semmire kellő szarházi gyökér.-idéztem fel magamban mondatát mikor már a kocsiban ültünk,de mintha megse hallotta volna a szavaimat, kezdett beszélgetése a két férfivek. Az anyós ülésen foglalt helyet Namjoon, megint a fehér pitont "ölelgette" mellette pedig a hercegnő vezetett. Taehyung néhány perc utan, elégedetten bólintott, majd az előttünk ülőkre mutatott.
- Bemutatom Namjoont és Jint. Bár ahogy Jimin hallotta, Jen elég jól megtanította neked a neveket - nézett rám idegesen. - Miért érdekel téged a Suicide Snakes? A többi ember amint meghallja a nevünket sikítva fut el, hogy még csak ne is lásson meg minket, de te...te más vagy. Nagyon más.
- Soha nem voltam olyan mint a többi ember.-próbáltam vissza fogni a dadogásomat és ahogy Taehyung kérte egy kicsivel hangosabb szintet ütöttem meg a hangommal épp annyira, hogy az elöl lévő két fiú ne hallja meg.

- Megérkeztünk. Szállj ki. - szólt rám a fiú mire az ablakon kipillantva megláttam a házunkat.Mégis honnan tudja, hogy hol lakom amikor még csak ma találkoztunk először? Kikászálódtam a kocsiból, majd döbbenten jöttem rá, hogy Taehyung egészen az ajtóig követett. Hátra pillantottam ami nagy hiba volt hisz a fiú egészen közel állt hozzám és amikor megfordultam pár milliméteren múlott,hogy ajkaink összeérjenek. Szívem azonnal gyors dobogásba kezdet szám és torkom újból kiszáradt a lábaim pedig remegni kezdtek.
- Kinyitod még ma azt az ajtót. Rohadtul fázok és nem akarok tüdőgyulladást kapni. - mielőtt még bármit tehettem volna a kinti villany fénye elárasztotta a verandát és a hátam mögött kinyílt az ajtó. Taehyung ugyan olyan gyorsasággal mint a parkban eltávolodott tőlem és magabiztos mosolyát egy szerencsétlen fázós gyerek ábrázatára cserélte.
- Jungkook, annyira aggódtam érted azt hittem bajod esett. Teljesen el vagytok ázva, gyere Taehyung, száradj meg, van aki érted jöjjön, mert, ha nincs akkor ilyen időben nem foglak haza engedni. - támadott meg minket anya én pedig csak meglepetten figyeltem ahogy aggódva kérdezgeti a fiút akiről fogalmam sincs, hogy honnan ismeri.
Idegesen és le sokkolva léptem be a házba, hogy szobámba érve végre megszabaduljak a vizes ruháimtól és le zuhanyozva lemossam magamról a ma történt dolgokat. Elhatároztam, hogy megkérdezem Taehyungot arról, hogy mégis miért hozott engem haza.
- Bejöhetek? - lépet be szobámba a hívatlan vendégünk és nem törődve azzal amit mondani akarok neki becsukta maga mögött az ajtót.Legalább valamennyire udvarias,bár ez sem változtat azon a tényen, hogy éppen ruha nélkül álldogáltam-lassan mindkét értelemben-a szobám közepén.Csípőm köré csavartam a kezemben lévő törölközőmet és, hogy a fiú biztos ne lásson semmit az ágyamra ülve magamra terítettem a takarót is.
- Fiú vagyok - mondta gúnyosan - Láttam már faszt a sajátomon kívül is szóval nincs értelme szégyenlősködni. Egyébként anyukád mondta, hogyha téged nem zavar akkor aludhatok melletted szóval remélem elég nagy az ágyad és nem szereted oda dugni a segged a másik gyomrához, mert azt utálom, egyedül Jiminnél viselem el és te tudtommal nem vagy ő.-kezdett el turkálni a fiókomban alsó után kutatva. Nem bírtam megszólalni, elvesztek bennem a szavak és sehogy sem akarnak összeállni, hogy legalább egy mondatot ki tudjak nyögni normálisan.
- Ezt kölcsön veszem. - mondta felmutatva egy fekete boxeralsót és háttal állva nekem,kínzó lassúsággal elkezdte levenni a szét ázott felsőjét. Hátán egy furcsa tetoválás foglalt helyet amire nem fordítottam nagy figyelmet.
Amint elkezdte le tolni az alsóját is másfelé fordultam. Tudtam szinte éreztem,hogy ha övön aluli területekre téved a tekintetem akkor furcsa hangokat kezdenék el kiadni és merevedésem is keményebb lenne. Tae halk kuncogása szakított ki gondolataimból mire kérdőn fordultam felé.
- Ne aggódj, nem előtted fogok átöltözni csak tudni akartam mennyire jövök be neked.

És itt is van az új rész az eleje kicsit, de csak tényleg egy kicsit betegre sikeredet, de nem baj, amíg Vkook addig szeretjük.

Igazából fogalmam sincs, hogy mit akarok kihozni abból, hogy TaeTae ott alszik Jungkooknál, de most nagyon azt akartam, hogy aludjanak együtt szóval most együtt alszanak.

A gép Not Today függő lett minden második zene után azt nyomja be, ezért hallgassatok ti is Not Today, mert az nagyon jó.

Suicide  Snakes(Vkook ff)Место, где живут истории. Откройте их для себя