7.rész

2.6K 215 25
                                    

Hangos dudálás zavart meg a pihenésemben. Az órámra pillantottam és nem értettem, hogy ki kereshet kilenckor, aztán hirtelen beugrott V ahogy azt mondja este készülődjek hisz jön értem a buli miatt.

-Hogyhogy nem vagy még kész?-lépett be a szobámba Taehyung. Nem vitte túlzásba az öltözködést mégis a látványától tátva maradt a szám:

-Nem hittem volna, hogy komolyan beszélsz és amúgy sincs kedvem Yoongi bulijába menni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Nem hittem volna, hogy komolyan beszélsz és amúgy sincs kedvem Yoongi bulijába menni.-mondtam ki a szavakat pedig egyáltalán nem ezt gondoltam. Részeg akartam lenni, hogy elfelejtsem legalább egy kis időre azt, hogy elköltöztünk,azt hogy bármennyire is szeretnek és befogadnak az osztálytársaim nem érzem azt, hogy oda illő lennék, táncolni akartam és tombolni, de féltem attól, hogy mindezt Tae társaságában kell megtennem.

-Vedd fel ezeket-dobált rám pár ruhát amit a szekrényemből túrt elő.-Remélem tudsz úszni.

-Medencés buli lesz?-kérdeztem meglepődve a nadrágon amit választott végül vállat rántva kezdtem el öltözködni.

-Nem, de azzá tehetem.-mosolygott rám perverzen, majd gyönyörű barna szemivel végnézet rajtam.-Ki izgatott fel ennyire?

-Ki izgatott fel ennyire?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Nem vagyok felizgulva.

-Ezt mondd kérlek a lábad közt rejtőzködő tevének.-ujjainkat össze kulcsolva léptünk ki a szobából miközben én mindig másfelé fordultam, hogy ne vegye észre vöröslő fejemet amit tettével váltott ki belőlem. A szüleim még nem értek haza a munkából ezért írtam egy rövid üzenetet, hogy ne várjanak ébren és a hűtőre téve azt hagytam, hogy a fiú kezemnél fogva a kocsijához vezessen.

-Szállj be én még elintézek egy hívást.-nyitotta ki nekem az ajtót V én pedig nem láttam értelmét az ellenkezésnek így tettem amit kért. Két-három perccel később Tae is beült a járműbe és néma csendben indultunk meg legjobb barátja otthona felé.

-Valami baj van?-néztem kormányon doboló ujjait miközben az autó egyre jobban gyorsult.

-Nem értenéd.-kaptam a választ és újra csendbe burkolózott. Messziről már hallani lehetett a zene dübörgését és amilyen gyorsasággal haladtunk néhány perc után annak forrását is megtudtam nézni. Yoongiék háza hatalmas volt, sokkal inkább hívnám palotának mint háznak és fogadni mertem volna rá, hogy az iskola összes diákja beférne ide és még egy fél focicsapatnyi hely maradna ami bőven elég ahhoz, hogy mozogni lehessen.-Elmondom a szabályokat.

Suicide  Snakes(Vkook ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora